ATREZJA...raz jeszcze

1. Data: 2003-05-15 12:36:11

Temat: ATREZJA...raz jeszcze
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam prośbę o kontakt osób mających styczność z wadą serca typu ATREZJA
ZASTAWKI TRÓJDZIELNEJ+VSD+ASD.Mój 3-letni syn urodził się z tą wadą,obecnie
jest po zabiegu typu BANDING i HEMI-FONTANA.Interesują mnie informacje na temat
czekającej Go operacji FONTANA oraz rokowania na przyszłość.Wiem , że dzieci z
sercem jednokomorowym leczone są przez wykonywanie tych właśnie operacji.
Interesuje mnie przebieg operacji oraz okresu pooperacyjnego.Proszę o kontakt
rodziców dzieci,którzy już przez to przeszli.
Z góry dziękuję.

IWI

2. Data: 2003-05-15 17:37:15

Temat: Re: ATREZJA...raz jeszcze
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 May 2003 o...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> Interesuje mnie przebieg operacji oraz okresu pooperacyjnego.Proszę o kontakt
> rodziców dzieci,którzy już przez to przeszli.

Mysle, ze powinnas porozmawiac z kardiochirurgiem. Pewnie, ze kazdy
lekarz moza wziac ksiazke i przeczytac i mniej wiecej powiedziec
Ci co i jak nalezy zrobic ale to tak jak ktos kto nigdy czegos
nie robil i zna to tylko z ksiazek opowiada o czyms.
Nigdy nie powie tego tak jak ten, co stoi przy stole, robi
precyzyjne ciecia. Podkluwa naczynia, wiaze nitki itp.
Kiedys chcialem byc kardiochirurgiem ale w tym aspekci
zycie sie do mnie nie usmiechnelo i nie dalo mi takiej
mozliwosci ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-05-15 18:06:11

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Syna prowadzi doc Jacek Moll,który w bardzo przejrzysty sposób wytłumaczył mi
to co mnie interesuje.Mnie zależy na kontakcie z rodzicami,którzy widzą tą
drugą stronę,bardziej emocjonalną.Ciekawa jestem jak dzieci i rodzice radzą
sobie przed i po takich przejściach.Maciek pierwszą operację przeszedł mając 6
tygodni,drugą w wieku 1 r.ż.W tym czasie nie bardzo szło nam tłumaczenie i
dodawanie otuchy.Teraz urwis ma już 3 latka i staramy się go przygotować na to
co Go czeka.Możliwe,że żle ujęłam swoją prośbę,chodzi mi o informacje dotyczące
sposobu przekazania tego co ma się wydarzyć 3 letniemu dziecku.

IWI

Brzybica narzadow plciowych
czy jest tu jakis dermatolog?
RZS - czy ktoś się na tym zna?