Abonament Idei a znizka

1. Data: 2004-04-30 12:03:16

Temat: Abonament Idei a znizka
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam Wsztkich.

Mam pytanie odnosic e znizki na I grupe inw.
Mam znize u nich na abo. Ale niedlugo w lipcu mija 2 letnia umowa. Jak
teraz mam postepowac. Czy znizka automatyczne przechodzi na dalsze
miesiace - juz bezterminwego abonamentu. Czy musze dalej zawrzec umowe
na nastepne dwa lata jak to ma miejsce teraz.
Nie chcialbym stracic tej znizki bo szkoda.
I jeszcze jak taka znizka ma sie do wziecia nowego aparatu po uplywie
tych dwuch lat. Niby moge moge sobie wziasc nowy aparat po cenie Jak
jest w cenniku dla nowych czlonkow (przynajmniej tak o zrozumialem).
Czy ta ulga nie bedze miala wplywu na ten fakt?

Wiem ze niekrzy z Was maja juz dlugie lata znizki w tej sieci i jestem
ciekaw jak oni to zlatwiali.

Pozdrawiam Marcin

2. Data: 2004-04-30 12:10:35

Temat: Re: Abonament Idei a znizka
Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie odnosic e znizki na I grupe inw.
> Mam znize u nich na abo.
> Czy znizka automatyczne
> przechodzi na dalsze miesiace

Przechodzi

> Czy musze dalej zawrzec umowe na nastepne dwa
> lata jak to ma miejsce teraz.

Albo na rok - ale to nie ma nic wspolnego ze znizka

> Nie chcialbym stracic tej znizki

Nie stracisz
Co najwyzej przy podpisywaniu kolejnej umowy pokazesz
te same dokumenty, ktore daly Ci znizke

> I jeszcze jak taka znizka ma sie do wziecia nowego aparatu
> po uplywie tych dwóch lat.

Nie ma z tym nic wspolnego
Znizka dotyczy _kazdego_ abonamentu

> Niby moge moge sobie wziasc nowy
> aparat po cenie Jak jest w cenniku dla nowych czlonkow
> (przynajmniej tak o zrozumialem).

Tak - dostaniesz stosowne pismo

> Czy ta ulga nie bedzie miala wplywu na ten fakt?

Nie

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl

3. Data: 2004-04-30 12:19:35

Temat: Re[2]: Abonament Idei a znizka
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Maciej,

> [...]

MJ> Albo na rok - ale to nie ma nic wspolnego ze znizka

MJ> Nie stracisz
MJ> Co najwyzej przy podpisywaniu kolejnej umowy pokazesz

Bardzo dziekuje na pelna odpowiedz.
No to jestem spokojny.

Aha jeszcze jedno pytanie czy inicjatywa ma wyjsc z mojej stony czy
oni sie sami do mnie odzewa z papierami?

Dzieki Marcin

4. Data: 2004-04-30 12:37:35

Temat: Re: Re[2]: Abonament Idei a znizka
Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> Aha jeszcze jedno pytanie czy inicjatywa ma wyjsc z mojej
> stony czy oni sie sami do mnie odzewa z papierami?

Powinienes dostac od nich pismo - informacje z oferta
- kontynuacje umowy (a wiec i nowy aparat) mozna
zalatwiac zdaje sie na 45dni przed koncem biezacej
umowy
Mozesz tez zapytac operatora (w IDEI numer *22)

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl

5. Data: 2004-04-30 13:26:11

Od: "Koola" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ta ulga nie bedze miala wplywu na ten fakt?
>
> Wiem ze niekrzy z Was maja juz dlugie lata znizki w tej sieci i jestem

Witam

Znizka byla przyznana na 24 okresy rozliczeniowe -jezeli przedluzysz umowe i
nie zadbasz o przedluzenie znizki (to sie wedlug Idei nazywa promocja a nie
znizka) to bedzies placil pelny abonament.
Obecnie nie chca dawac tych "promocji" na 24 cykle rozliczeniowe tylko na 12
co w praktyce oznacza ze po roku musisz ponownie udac sie do salonu/sklepu z
dokumentem potwierdzajacym I grupe.

Przy przedluzaniu umowy mozesz kupic w Idei nowy telefon ale tylko z puli
wyznaczonej dla Ciebie przez operatora i po indywidualnych cenach. To jakie
telefony i po jakich cenach bedziesz mogl kupic zalezy od wysokosci
rachunkow jakie placisz. W praktyce wyglada to przewaznie tak ze ze wzgledu
na 50% abonamentu rachunki sa niskie i masz do wyboru niewielka pule
telefonow a za najnizsza cene do dostaniesz tylko te z najnizszej polki.
Dajmy na to ze masz taryfe NIO30 i chcesz przedluzyc umowe na kolejne 2 lata
przy tej samej taryfie -w cenniku dla nowych abonentow przy taryfie NIO30
telefon X kosztuje 50 zl -Ty przy przedluzaniu musisz zaplacic np. 300 zl.

A najlepszym wyjsciem jest zadzwonienie pod *22 (BOK) lub 501 400 400
(Propozycja) i tam zapytac.

pozdr.
Koola

6. Data: 2004-04-30 17:22:06

Od: Anna Kędziorek <a...@s...stanowcze.nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marciu11 - Viper wrote:

> [...]
> Czy ta ulga nie bedze miala wplywu na ten fakt?
>
> Wiem ze niekrzy z Was maja juz dlugie lata znizki w tej sieci i jestem

Witaj,
Pierwszą umowę z Ideą podpisałam w 2000r. mam zniżkę na abonament, od tamtej
pory dwa razy przedłużałam umowę. Za kazdym razem przysyłali pismo mniej
więcej miesiąc przed wygaśnięciem umowy i proponowali pozostanie w sieci na
dotychczasowych warunkach, oraz możliwość wymiany aparatu. Nie musiałam
pisać podań o przedłużenie zniżki, wszystko było automatycznie przedłużane
na kolejne 2 lata. Aparaty do wyboru miałam te same co każda osoba
przedłużająca umowę. W zeszłym roku jak dzwoniłam do BOK żeby zamówić
aparat, konsultant powiedział, że jeśli poczekam jeszcze tydzień z decyzją
to będę miała więcej telefonów do wyboru, bo jakaś tam promocja miała być.
Nie powinienieć mieć zatem żadnych problemów z przedłużeniem umowy ze
zniżką na abonament, a jak dostaniesz od nich pisemko to zadzwoń do BOK
(*22) może i trafisz na jakąś dodatkową promocję. :-)
Pozdrawiam, Ania

7. Data: 2004-05-03 02:58:38

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> Witam Wsztkich.
>
> Wiem ze niekrzy z Was maja juz dlugie lata znizki w tej sieci i jestem
> ciekaw jak oni to zlatwiali.

Teoretycznie wszystko przechodzi i o nic nie musisz sie martwic.
Dokladnie tak jak napisal kolega Jacek.
Pamietaj o dokumencie uprawniajacym do znizki, przy podpisaniu
umowy. Zwróc uwage czy jest to w umowie.
Sprawdz dokladnie pierwszy rachunek, a w razie pomylki atakuj.
Oni maja to do siebie ze lubia pomylki w tym temacie.
Jezeli tak sie zdarzy rób duza awanture i odpusc sobie kulture.
Oni maja jak w kazdym BOK-u twój opis, jezeli bedziesz
grzeczny beda cie olewac. Pierwszy raz po przedluzeniu umowy
grzecznie dzwonilem, oni grzecznie odpowiadali ze poprawia przy
nastepnym rachunku. Sprawa ciagnela sie ponad 3 miesiace.
Potem pokazalm najwieksze hamstwo, na jakie bylo mnie stac.
W tej chwili wszystkie sprawy z Idea zalatwiam w 10 minut.
Te same sprawy mój kolega zalatwia od kilku dni do miesiaca.
Pamietaj jedno w BOK-u ham i prostak ma pierwszenstwo,
przed tymi którzy nie sprawia problemów.
Przykra prawda o dzisiejszym swiecie.

8. Data: 2004-05-04 10:32:30

Od: t...@i...org.pl (tzchm) szukaj wiadomości tego autora

korzystam z takiej znizki na corke niepelnosprawna juz 5 rok i nie mialam
zadnych problemow zawsze wszystko w porzadku bez jakichkolwiek pomylek i
chamstwa z ich i mojen strony.
jedyne co mnie kurzylo to to ze bedac tyle lat wiernym klientem nie moglam
sobie wybrac modelu telefonu takiego jaki chcialam. ale nic to,
zeby miec nowy telefon zaproponowali mi nowy numer telefonu czyli tak jakbym
zostala nowym klientem ale za to stracilabym znizke 50% abonamentu i
przyslugiwalaby mi tylko na 2 lata i koniec z dalszymi promocjami. wiec
zrezygnowalam, w koncu to ma dzwonic i odbierac rozmowy, wiec co za roznica
jakim aparatem ;-) poczekam nastepny rok i moze wtedy cos sie zmieni.
anka

Jacy jesteśmy
pytanie o materialy
warto przeczytac...