Aborcja

11. Data: 2001-05-31 20:28:49

Temat: Re: Aborcja
Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wally" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9f67fq$gj4$1@news.onet.pl...
> patrz posty "Ile sie placi lekarzom?"

Właśnie z tego powodu (jałowa i kompletnie nic nie wnosząca dyskusja)
uprzejmie zastosuj się do rady Piotra Kasztelowicza.

12. Data: 2001-05-31 20:33:02

Od: "Wally" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie z tego powodu (jałowa i kompletnie nic nie wnosząca dyskusja)
> uprzejmie zastosuj się do rady Piotra Kasztelowicza.

Piotr Kasztelowicz nie jest dla mnie zadnym autorytetem i nie mam zamiaru
sluchac jego rad. Natomiast slusznie zauwazylas, ze dyskusja ta jest jalowa
i rzeczywiscie nie ma tu nic do dodania, aczkolwiek bede zawsze bronil
ludzi, ktorzy prosza na tej liscie o taka, czy inna pomoc, a sa besztani
przez ludzi nie majacych krzty pojecia o nieszczesciach ludzkich (co dziala
na mnie jak plachta na byka).

zwolennik aborcji i eutanazji

13. Data: 2001-05-31 21:41:46

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ludzi, ktorzy prosza na tej liscie o taka, czy inna pomoc, a sa besztani
> przez ludzi nie majacych krzty pojecia o nieszczesciach ludzkich (co

Przede wszystkim zarówno aborcja, jak i eutanazja nie jest dla mnie żadnym
"zabiegiem", zabieg rozumiem jako pewną procedurę uzasadnioną medycznie, np.
wszelkiego rodzaju operacje. Te dwa pojęcia, to po prostu elegancko nazwane
zabijanie. Ale nie mam zamiaru dyskutować o tym na forum "medycyna", bo nie
temu ono służy. Jeśli ktoś myśli inaczej - jego sprawa. Marek źle wybrał
adresata - to nie to miejsce. Jeśli chce, to niech weźmie telefon i książkę
telefoniczną, pewnie trafi na człowieka, który moralność chętnie zamienia na
żywą gotówkę.

14. Data: 2001-05-31 21:57:54

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):

> Witam .
> ... czy ktos moze mi powiedziec gdzie we Wrocławiu mozna bezpiecznie dokonać
> tego zabiegu ?

Oj, źle zrobiłeś, że napisałeś na tą grupę...Musisz się teraz liczyć nie z
konkretnymi odpowiedziami, tylko napaściami na swoja osobę :-(
Może lepiej było napisać na pl.soc.seks.towarzyskie?...Tam są ludzie obeznani w
tym temacie i szczerej porady Ci pewnie udzielą.

--
Pozdrawiam, Kaja

" Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa prowadzi
do doskonałości"

15. Data: 2001-05-31 22:02:47

Od: "Wally" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
książkę
> telefoniczną, pewnie trafi na człowieka, który moralność chętnie zamienia

1. Kilka innych przykladowych synonimow zabijania (a moze raczej
mordowania) - futro z norek, hamburger, gesie watrobki, trutka na szczury...
Nie wolno zabijac - tylko zwierzeta.
2. A moze jednak nie "moralnosc" tylko "ryzyko", bo aborcja jest karalna
dzieki "polakom-katolikom na pokaz" i palacemu sie do rzadzenia Kosciolowi ?
3. A co z ludzmi, ktorzy co dzien zamieniaja moralnosc na gotowke,
czekoladki, flaszke wodki, za wykonanie swojego powolania?

Czy urodzilabys Ewo dziecko bez nerek ?
Czy urodzilabys dziecko poczete wskutek zbiorowego gwaltu?
Czy zgwalcona 13-letnia dziewczynka musi urodzic dziecko swojego ojca, bo
prawo tak kaze ?
Zamiast walki z aborcja, proponuje szerokie propagowanie antykoncepcji mili
panstwo

Bez odbioru

16. Data: 2001-05-31 22:23:07

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie mam zamiaru dyskutować o tym na forum "medycyna", bo
> nie

Wydawało mi się , że jasno się wyraziłam.....Musiałeś koniecznie wyrazić
swoje poglądy odnośnie: antykoncepcji, aborcji, kościoła, katolików, lekarzy
biorących łapowki, kazirodztwa, zbiorowych gwałtów, dzieci bez nerek,
zabijania zwierząt i konowałów, których tylko strach powstrzymuje przed
zabijaniem maluchów. No cóż, sporo tego jak na krótki post. Może jednak
będziesz łaskaw pozostawić to forum ludziom potrzebującym pomocy medycznej i
lekarzom będącym w stanie im pomóc? Polecam wiele innych miejsc w
sieci......

17. Data: 2001-06-01 00:46:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Jun 2001, Wally wrote:

> Czy urodzilabys Ewo dziecko bez nerek ?
> Czy urodzilabys dziecko poczete wskutek zbiorowego gwaltu?
> Czy zgwalcona 13-letnia dziewczynka musi urodzic dziecko swojego ojca, bo
> prawo tak kaze ?

wlasnie w tych przypadkach prawo akurat zezwala

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

18. Data: 2001-06-01 00:48:18

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Jun 2001, Ewa wrote:

> Może jednak
> będziesz łaskaw pozostawić to forum ludziom potrzebującym pomocy medycznej i
> lekarzom będącym w stanie im pomóc? Polecam wiele innych miejsc w
> sieci......

dziekuje za ten posting, wlasnie o to mi chodzilo

Pozdrowienia

P.
----

19. Data: 2001-06-01 06:33:55

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote: Jeśli chce, to niech weźmie telefon i ksišżkę

> telefonicznš, pewnie trafi na człowieka, który moralność chętnie zamienia na
> żywš gotówkę.

Demagogia, prosze pani.

EOT

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

20. Data: 2001-06-01 06:43:17

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> sadze, ze na to pytanie moglby tak otwarcie odpowiedziec tylko
> minister Lech Kaczynski (ale raczej gdzie mozna bylo)

Z cala pokora (od razu zastrzege sobie, ze nie korzystalem z takowych uslug) chce
zauwazyc, ze to pobozne zyczenia, gdyz wystarczy poczytac pierwsza lepsza
wroclawska gazete (naturalnie znajac ezopowy jezyk stosowany w ogloszeniach) by
bez trudu obsadzic z jeden srednie jwielkosci szpital chetnymi do wykonania
takowych zabiegow. Sam fakt, ze zabroniono formalnie aborcji (no dobra, zaostrzono
kryteria) nie zmieni faktu, ze jak ktos chce i MA KASE to i tka to zrobi. No ale
Dulscy sa szczesliwi (to nie aluzja do ciebie personalnie), bo "u nas sie nie
morduje dzieci". Akurat. Tyle ze drozej, w gorszych warunkach i biedaka na to nie
stac. Nic to... jak o problemie sie nie mowi, to go nie ma...

Z mej strony EOT, gdyz naprawde nie zalezy mi na rozpetywaniu jalkowych dyskusji
na tematy offtopiczne na tej liscie.

Chce tylko jeszcze dodac, ze faktycznie jesli ktos prosi o rade, to mu sie jej
albo udziela albo nie udziela, a nawracanie,wychowywanie, uswiadamianie,
gromienie, kazanie itp itd. mozna sobie ROWNIEZ odpuscic. A cala dyskusja wynikla
tutaj w moencie gdy na prosbe o rade pare osob zaczelo wyjezdzac z w/w reakcjami.
Prawda?

OK, bez urazy, gniewu, zacietrzewienia...

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

Jak to jest?