Aborcja rocznego dziecka

51. Data: 2015-11-07 07:44:38

Temat: Re: Aborcja rocznego dziecka
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n1jbtr$8nm$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:563d2a94$0$646$65785112@news.neostrada.pl...

>Więc informuję Cię, że Dawkins nie jest moim przywódcą.

Deklaratywnie na chwilową potrzebę nie jest.

>Ani moralnym, ani żadnym innym. Nie wyciągaj błędnych wniosków.

Faktycznie jednak jest. Ilość energii jaką wkładasz w jego tłumaczenie
dowodzi silnego przywiązania emocjonalnego do tej osoby. Ponadto ciągle
wskazujesz, że w każdej kwestii on ma rację, a gdy pojawia się dowód, że
jego przekonania są moralnie złe próbujesz zaczarować rzeczywistość, że jego
przekonania są tylko przekonaniami naukowymi. Ja więcej dowodów, że jesteś
wyznawcą nie potrzebuję.

>Dla Ciebie nic nie zmienia...

Od nazw się nic nie zmienia, zabijanie jednorocznych dzieci jest złem.

>Nie zrozumiałeś czegoś czy tylko mój styl wypowiedzi krytykujesz?

Twoja nowomowa obok stylu nawet nigdy nie stała, to bełkot.

>?? Chyba nie rozumiesz o czym on mówił.
>On zrobił abstrakcyjne założenie do celów dyskusji.
>Nikt normalny chyba nie podejrzewa Dawkinsa,
>biologa z wykształcenia, że nie rozumie tego że
>nieuleczalnosć choroby jest często przejściowa.

No na tym polega cały numer - idiota wprost powiedział, że nie ma nic
przeciw, mimo, że każdy normalny wie iż "nieuleczalnosć choroby jest często
przejściowa", choć użyłbym słowa, "czasem", w miejsce "często".
Każdy normalny powiedziałby w tych warunkach - nie, nie zgodziłbym się na
dzieciobójstwo, gdyż nie wiemy co przyszłość przyniesie.

>Stawiasz słomianego chochoła i z nim dyskutujesz,
>zamiast dyskutować z tezami Dawkinsa.

Kłamiesz, podałem dokładny cytat, który ty próbujesz modyfikować z dupy
kwiatkami: "no przecież najlepszy na świecie Dawkins nie mógł tak
powiedzieć, chociaż powiedział"

>Otrzyj teatralną pianę histerycznego fanatyka z ust i uspokój sie.

:-))))))

>W tej konkretnej dyskusji oczywiście nie uwzględnia tego aspektu.
>Stawia *założenia* aby ukierunkować rozmowę w ściśle określony
>sposób... Dam Ci porównanie: wypadek samolotu w górach...
>Czy zjadłbyś nieżywego pasażera GDYBYŚ WIEDZIAŁ ŻE NAPEWNO
>UMRZESZ Z GŁODU JEŚLI GO NIE ZJESZ.

No przecież ludzie zjadali ludzi - masz jakiś przykład, że mordowali
jednoroczniaki?

>Znowu jakieś kłamstwa mi zarzucasz w sporze o interpretacje czyichś słów.

:-)

>Ja je interpretuję w taki sposób - mam do tego większe prawo od Ciebie,

:-)

>który śmiało przyznajesz że żadnych książek Dawkinsa nie czytałeś ale
>nie przeszkadza Ci to myśleć, że rozumiesz lepiej co Dawkins ma na myśli...

No, świętych słów Dawkinsa nie powinien czytać ani interpretować zwykły lud,
to jest skomplikowane, tylko prawdziwi wyznawcy wiedzą co guru chce
przekazać :-)

:-)

52. Data: 2015-11-07 07:45:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Czy Ty naprawdę musisz być taki prostacki i wulgarny?
>Rozumiem, że jej nienawidzisz, ale stonuj trochę, pls.

Zaraz potem jak przestaniesz być wyznawcą Dawkinsa.

53. Data: 2015-11-07 08:23:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

- pokaż cytowany tekst -
Zaraz potem jak przestaniesz być wyznawcą Dawkinsa.

A od kiedy Dawkins wymyśla coś nowego, bo skutki tej szkodliwej i dawno
skompromitowanej religii są znane oddawna, tylko tutaj wiedza tak szokuje.
Przykład....

"Zauważył to już Zygmunt Freud na przykładzie współczesnych mu Niemiec. Jest to kraj
o tyle szczególny, że zamieszkują go zarówno katolicy, jak i protestanci. I jakimś
dziwnym trafem na nerwice cierpieli głównie chrześcijanie rzymskiego obrządku.
Dlaczego? Tu odpowiedź jest bardzo silnie związana z głównym podłożem nerwic, którym
jest konflikt przebiegający w nieświadomości.
Przekładając to na prostszy język, sprawa sprowadza się do tego, że katolicy mają
narzucone bardzo silne ograniczenia seksualne (zakazy superego), co wywołuje konflikt
z przyrodzoną każdemu człowiekowi cielesnością. Ludzki organizm jest w naturalny
sposób seksualny, co objawia się na przykład adekwatnymi myślami i tendencjami, które
w świetle religii okazują się grzeszne. W efekcie te najzupełniej zdrowe tendencje są
wypychane do nieświadomości i objawiają się jako nerwice. Bardzo wyrazistym
przykładem takiego problemu jest obsesyjne tropienie i zwalczanie homoseksualizmu,
które jest po prostu próbą oczyszczenia się z własnych nieakceptowanych tendencji."

"Wracając jednak to poglądów Fromma. Uznał on, że wzbudzanie poczucia winy daje
najskuteczniejszą kontrolę nad umysłami. Ingeruje bowiem w bardzo istotną część
psychiki, którą mają wszyscy ludzie poza psychopatami - wspomniane już superego. Tak
się składa, że żyjąc w świecie surowych zakazów nakreślonych przez doktrynę katolicką
poczucie winy musi czuć dosłownie każdy z tego prostego powodu, że żaden zdrowy
człowiek nie jest w stanie całkowicie wyzwolić się od swojego popędu seksualnego.
Choć można próbować, ostatecznie i tak ponosi się bolesną porażkę.
Ta zależność jest podstawowym mechanizmem sprawowania kontroli stosownym przez
Kościół katolicki. Od poczucia winy nie ma żadnej ucieczki, bo poprzez wprowadzenie
do doktryny pojęcia nieuniknionego "grzechu pierworodnego", jego ciężar został
przypisany wszystkim bez wyjątku. Jesteśmy więc z założenia winni i źli, a tym samym
kompletnie zależni od Kościoła, bo to on udziela (lub nie!) rozgrzeszenia, przyznając
sobie prawo do obdarzania poczuciem ulgi. Jego podejście różni się fundamentalnie od
praktyk dominujących w religiach protestanckich, które nie wymagają spowiedzi przed
kapłanem, tylko bezpośrednio przed Bogiem. Poczucie winy łamie dumę i godność,
uderzając w sam rdzeń samoakceptacji. W konsekwencji zniszczona zostaje niezależność
człowieka, bo jedyną drogą od odzyskania spokoju ducha i poczucia własnej wartości
jest powtórne upokorzenie, czyli wyznanie swoich grzechów przed księdzem nakładającym
psychiczną karę zwaną pokutą. A taka zależność daje faktyczną władzę nie tyle nad
"duszami", co po prostu umysłami."

54. Data: 2015-11-07 09:18:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

>A od kiedy Dawkins wymyśla coś nowego

Zgadzam się z tym, jakże celnym spostrzeżeniem. Dawkins jedynie zamienia
cudze myśli na swoje pieniądze - przepisując owe myśli do swych książek.
Widać to w wywiadach gdy się gubi w "swoich" przekonaniach.

55. Data: 2015-11-07 10:09:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

cudze myśli na swoje pieniądze - przepisując owe myśli do swych książek.
Widać to w wywiadach gdy się gubi w "swoich" przekonaniach.

Jednak jako ktoś kto tłumaczy stanowisko nauki w sposób zrozumiały jest to bardzo
cenne

56. Data: 2015-11-07 10:23:07

Temat: Re: Re:Aborcja rocznego dziecka
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba ciebie już teraz zabić, bo przecież kiedyś będziesz
> cierpiał i umrzesz.To po co, lepiej się już teraz nad takim
> s...nem zmiłować.

Dosyć ciekawy i nowatorski pomysł. I trudno mu odmówić racji

--

Chiron

57. Data: 2015-11-07 10:25:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> A historia Abrahama i Izaaka?

Jak się skończyła?

--

Chiron

58. Data: 2015-11-07 10:38:53

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Jednak jako ktoś kto tłumaczy stanowisko nauki w sposób zrozumiały jest to
>bardzo cenne

To nie jest stanowisko nauki. Książki Dawkinsa to jedynie karma dla emocji
tobie podobnych ludzi. Nie mają większej wartości naukowej.

59. Data: 2015-11-07 10:47:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

To nie jest stanowisko nauki. Książki Dawkinsa to jedynie karma dla emocji
tobie podobnych ludzi. Nie mają większej wartości naukowej.

Ty jeszcze jesteś na poziomie zabobonu, bo nauka na każdym polu czy społecznym,
etycznym, psychologicznym, filozoficznym, biologicznym Itd.. wykazała straszną
szkoliwość tej chorej sekty katolickiej, z epoki dzikiego psychopatyczne
barbarzyństwa i ich kapłanów zadętych z próżności. To w 19 wieku zaczyna się wielkie
demaskowanie ideologii czy na polu filozofii czy psychologii czy socjologii. W afryce
są plemiona na twoim poziomie i takich ikselko-małp

60. Data: 2015-11-07 10:50:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Ty jeszcze jesteś na poziomie zabobonu

:-D

Dzieci i smartfony: ciekawy obrazek