Absmak powraca w wielkim stylu!

1. Data: 2010-11-23 20:27:31

Temat: Absmak powraca w wielkim stylu!
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

"Sądzę, że ich przyszłość będzie podobna do Prawicy Rzeczypospolitej czy
innych tego rodzaju przedsięwzięć. Tam jednak nie było tego absmaku, takiego
przerażającego absmaku" - Kaczyński,

2. Data: 2010-11-23 20:32:11

Temat: Re: Absmak powraca w wielkim stylu!
Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 21:27, Paweł <z...@...ll> wrote:
> "S dz , e ich przysz o b dzie podobna do Prawicy Rzeczypospolitej czy
> innych tego rodzaju przedsi wzi . Tam jednak nie by o tego absmaku, takiego
> przera aj cego absmaku" - Kaczy ski,

techniczne pytanie. nie widzę np. w tym poście polskich znaków, ale w
swoich już tak. kodowanie chyba mam okey, bo tylko na tej grupie mi
się to zdarza. ktoś mnie oświeci? ;)

3. Data: 2010-11-23 20:35:13

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> [...]

techniczne pytanie. nie widzę np. w tym poście polskich znaków, ale w
swoich już tak. kodowanie chyba mam okey, bo tylko na tej grupie mi

----------

a ja z kolei nie mogę Cię cytować, tylko muszę odkreślać

niech ktoś kogoś oświeci

p.

4. Data: 2010-11-23 20:54:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-23 21:32, uookie pisze:

> techniczne pytanie. nie widzę np. w tym poście polskich znaków, ale w
> swoich już tak. kodowanie chyba mam okey, bo tylko na tej grupie mi
> się to zdarza. ktoś mnie oświeci? ;)

Google Ci psuje kodowanie, jako i cytowanie Pawłowi.
Trza mieć porządny czytnik ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2010-11-23 20:59:03

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 21:54, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Google Ci psuje kodowanie, jako i cytowanie Pawłowi.
> Trza mieć porządny czytnik ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

używam google groups przez przeglądarkę chrome. więc chyba to wina
Pawła? ;)

6. Data: 2010-11-23 21:36:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> "Sądzę, że ich przyszłość będzie podobna do Prawicy Rzeczypospolitej czy
> innych tego rodzaju przedsięwzięć. Tam jednak nie było tego absmaku,
> takiego przerażającego absmaku" - Kaczyński,

http://www.fakt.pl/Oto-minislownik-Jaroslawa-Kaczyns
kiego-,artykuly,82081,1.html

--

Paulinka

7. Data: 2010-11-24 09:27:52

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> "Sądzę, że ich przyszłość będzie podobna do Prawicy Rzeczypospolitej czy
> innych tego rodzaju przedsięwzięć. Tam jednak nie było tego absmaku,
> takiego przerażającego absmaku" - Kaczyński,

Dziwię się, dziwię się temu 'przrażającemu'.

Ukułem dowcip: po czym odróżniasz od siebie różnych członków PISu ?
Po smaczkach strachu. Np. jeden mówi 'przerażajacy', gdy tymczasem
inny w tym samym miejscu mówi 'porażajacy'.

8. Data: 2010-11-24 10:06:30

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <z...@...ll> wrote in message news:ich83f$80k$1@news.onet.pl...

O co chodzi z tym sledzeniem Jakrkacza, co powiedzial rano, w poludnie,
wieczorem?
Dlaczego niektorym zajmuje to tak wiele czasu? Dlaczego dla niektorych
jest az tak wazne, jakby nie istnialo nic innego? Ciekawe zjawisko.

jesli chodzi o samo slowo:
http://www.sjp.pl/co/absmak

Druch

9. Data: 2010-11-24 10:17:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Dlaczego niektorym zajmuje to tak wiele czasu? Dlaczego dla niektorych
> jest az tak wazne, jakby nie istnialo nic innego?

Idioto. Jarkacz zwoluje konferencje praowe, wiec sam wlazi w ekran, a nie
jest sledzony. Z kolei media go lykaja - jest to dla nich oplacalne, jako ze
facet jest kontrowersyjny oraz tak szalenie pazerny na wladze, ze w ramach
tego szalenstwa - i z potencjalnymi mozliwosciami - moze uczynic okreslone
szkody, zatem i widowania bedzie.

>Ciekawe zjawisko.

Chyba dla starego pierdziela. Dla mnie trywialne. Kazdy rozsadny czlowiek
patrzy czy wariat nie siega wlasnie po noz.

10. Data: 2010-11-24 10:26:18

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Idioto.

Stop z chamstwem na grupie!

> [...]
> tego szalenstwa - i z potencjalnymi mozliwosciami - moze uczynic okreslone

Jedynie on siedzina konferencjach? No i powidzial absmack? Pazerny?
Robi i robił szkody?

Ciekawe - uzyles pewnych perioratywnych okreslen... moze to jest
wyjasnieniem,
ten stan jakiegos takiego nakrecania. Cos jak w przypadku Fotygi.

> Chyba dla starego pierdziela. Dla mnie trywialne. Kazdy rozsadny czlowiek
> patrzy czy wariat nie siega wlasnie po noz.

Rozsady, mlody oraz wyksztalcony z miasta tak wlasnie patrzy, tak widzi
rzeczywistosc i
tak rozumuje? hmmmmm, a moglbyś mnie bardziej do tego przekonac? :)

Pozdrawiam,
Druch

Jak nie Baba Wanga to kryzyz swiatowy
Baba Vanga a Korea
Tak BTW kobiet
Kobieca atrakcyjność nie sprzedaje się w polityce? ;)
Tłumaczenie...