Absmak powraca w wielkim stylu!

21. Data: 2010-11-24 11:50:49

Temat: Re: Absmak powraca w wielkim stylu!
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message
news:4cecf44b$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...

> A ekipa, która obecnie nie rządzi się wykazała:
> lustracją, teczkami, podsłuchami, aborcją, in vitro i... lustracją.
> Telewizora się nie dało otworzyć żeby jakaś teczka nie wyskoczyła.

Jazgot robily media, wlasnie dlatego ze lustracja miala byc!

Teczki? Wyliczmy: Walesy, Miodka, Subotica,
kogos z TKons. oraz Kapuscinski (to ujwnil Newsweek).
To jest zalew teczek?

Owszem, tu masz racje - media robily niesamowity jazgot,
tak jakby codziennie jakas teczka bylo wyciagana.
Nie tylko o teczki ale np. o rzekomo utopiony laptop ziobry.
czy dorsza za 6 zł.
Ale przypomne - to media.
A lustracji nie bylo! (jak w Niemczech czy Czechach)
Gdyby byla - nie bylob jazgotu.

Jeszcze:
Mowienie ze jazgot to zlo jest troche ryzykowne,
bo trzeba by ukryc wszystkie afery,
bo "ktos moglby sie zdenerwowac". Nie o to chodzi!

Pozdrawiam,
Druch

22. Data: 2010-11-24 11:53:11

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <z...@...ll> wrote in message news:icis72$jod$1@news.onet.pl...

> To za tym absmaKiem nie stoją żadne emocje?

Stoją, stoją - i to spore,
widac to po zywej reakcji tu na grupie.
Na to wlasnie zwrocilem uwage.

Pozdrawiam,
Druch

23. Data: 2010-11-24 12:02:43

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Stoją, stoją - i to spore,
> widac to po zywej reakcji tu na grupie.
> Na to wlasnie zwrocilem uwage.

No nie, po tym akurat niekoniecznie. U mnie na przykład równie spore, jeżeli
nie większe emocje budziłoby, gdyby za takimi słowami stał retoryczny chłód.

P.

24. Data: 2010-11-24 12:14:43

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lebowski" <lebowski@*****.net> wrote in message

> IMO probujesz dyskutowac z wyjatkowym prymitywem.
> Owszem, latwo zauwazyc, ze ten czy ow polityk programuje poniekad swoj
> elektorat emocjonalnie, jednak trzeba byc slepym, aby nie widziec

to fakt. Ale ludzie tego nie widza. Zwlaszcza teraz dzialaja
ogromnie emocjonalnie. Nawet w tak banalnej rzeczy jak ocena
angielskiego Fotygi.
Oczywiscie dzialajac emocjonalnie i prosto - rownoczesnie
ustawiają siebie w jakiejs elicie intelektualnej.
Ocaywiscie nie widza tego swojego "umoczenia".
A na wszelkie pytania o argumenty, reaguja nerwowo.
Dosc typowe i niezbyt skomplikowane zjawisko.

Co do Leppera - jego kariera politczna jest bardzo ciekawa.
np. malo kto wie ze wypromowal go na poczatku Mietek Wachowski -
oficer prowadzacy Lecha Walesy.

Pozdr,
Druch

25. Data: 2010-11-24 12:46:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Powiedzial w calej wypowiedzi wyraz 'absmack' i dlatego jatrzy?
> Bardzo ciekawe....

Widzisz, najpierw proponujesz by Ciebie przekonac, potem wycinasz
_WSZYSTKIE_ fakty (ktorych to wyciecie _PRZEWIDZIALEM_), a teraz piszesz, ze
jestes debilem.

26. Data: 2010-11-24 12:50:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message

> NIE WIERZE zeby zalduzaanie na 300 mld,

Alez z Ciebie wredny przehuj - dopiero co Ci wskazalem, ze Jarek zadal od
Tuska wiekszego zadluzenia. A teraz idz na msze i przyjmij komunie swieta,
wszak nie mowisz falszywego swiadectwa.

27. Data: 2010-11-24 13:51:16

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> NIE WIERZE zeby zalduzaanie na 300 mld,
> blokowanie reform,
> kara za klapsa, pseudo-walka z dopalaczami,
> czy zakazy palenia to
> byly nie sa Twoje biezace potrzeb?

blokowanie reform, powiadasz ...
Ciekaw jestem, kto blokował te reformy w służbie zdrowia.
A Ty, Druchu, co sądzisz o podniesieniu wieku emerytalnego ?

28. Data: 2010-11-24 13:55:23

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tuska wiekszego zadluzenia. A teraz idz na msze i przyjmij komunie swieta,

A to w sumie tyż prawda - jak siekryzys rozpętał a trzeba było budżet
domykać i Tusk równo obcinał wszystkim resortom, to Kaczyński
krzyczał, że trzeba zwiększać dług, bo to zupełnie normalna praktyka, że jak
jest kryzys, to trzeba zwiększać wydatki rządowe (czyli zadłużenie),
a nie zmniejszać - żeby dać impulsy wzrostowe dla gospodarki, coby się
odbiła.

Żeby tylko Kaczor chciał być konsekwentny w tym, co mówi ...

29. Data: 2010-11-24 13:59:27

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Patrz np. na sledztwo smoleńskie gdzie dzieki patrzeniu na ręce wyszla
> nieudolnosc komisji.
A Ty ciągle przy tym Smoleńsku ...

Zapewne przeoczyłeś np. fakt, że właśnie rządowi udało się przepchnąć
poprawki
ważne dla rozwoju przedsiębiorczości - hsłowo: zamiana zaświadczeń na
oświadczenia.
Krok niby niewielki - ale jednak bardzo do przodu.

30. Data: 2010-11-24 14:13:10

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message news:icj5gb$ltm$1@news.onet.pl...

Tusk tak bardzo obcinal wydatki ze zrobilo sie
z tego zadluzenia 300 mld w 3 lata.
I ciagle narasta w tym samym tempie,
albo nawet przyspiesza.

Wiec maskowanie problemu Jarkaczem to przegiecie.
Ale jak tam sobie chcecie,
mozecie mowiac co Was sie podoba :)

Druch

Jak nie Baba Wanga to kryzyz swiatowy
Baba Vanga a Korea
Tak BTW kobiet
Kobieca atrakcyjność nie sprzedaje się w polityce? ;)
Tłumaczenie...