Ace trafił w jeans...

1. Data: 2004-07-27 12:48:02

Temat: Ace trafił w jeans...
Od: "JK" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, trochę OT, ale prosze o pomoc: poplamione/odbarwione spodnie.Czym i
gdzie mozna je zanurzyć w barwniku,żeby wyretuszowć? Gdzie kupic barwnik?
Moze jakieś firmy od jeansu się tym parają???
Y.

1. Data: 2004-07-29 12:36:32

Temat: Re: Ace trafił w jeans...
Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

JK:

> Witam, trochę OT, ale prosze o pomoc: poplamione/odbarwione spodnie.Czym i
> gdzie mozna je zanurzyć w barwniku,żeby wyretuszowć? Gdzie kupic barwnik?

Może ktoś inny ma jakieś optymistyczniejsze doświadczenia, ale mnie
wychodziło, że wyjścia są dwa: ufarbowanie całego ciuszka na jakiś
zdecydowany kolor (ja robiłam to w domu, w pralce), co wcale nie musi
ać idealnego efektu niestety, albo naszycie/wyhaftowanie/namalowanie
na plamie jakiegoś kwiatka czy motylka. Dla uzupełnienia kompozycji można
je zresztą naszyć czy namalować także w innych miejscach - a teraz
tak zdobione rzeczy są "very trendy", no i ma się coś niepowtarzalnego ;)

Pozdrawiam :)

Evva

1. Data: 2004-07-29 15:06:53

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pamiętam jak w czasach studenckich na stancji robiłysmy z kolazankami
pranie. W kilka par dżinsowych spodni wplatałą sie czerwona bluza dresowa
koleżanki. Spodnie wszystki wyszły z prania czerwono-fioletowe.
Prałysmy je potem kilka razy i nic to nie dało, wiec wzięłysmy sie na sposób i
pzrez 2 dni moczyły sie w wiadrze z ACE. Miałąm poprostu białe dżinsy.
To samo zrobiłąm kilka lat pozniej ze spodniami mojego męża, ktory je poplamił
atramentem - tylko robiłam juz to w pralce.

Pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
GG 1852013