Ach!

1. Data: 2001-05-17 09:13:20

Temat: Ach!
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach! Radosc mnie rozpiera, bo wlasnie sobie kupilem 3 peczki
przepieknych szparagow :) Ale bedzie fajnie :)

Jader

1. Data: 2001-05-17 09:51:37

Temat: Odp: Ach!
Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e04ni$s39$...@s...man.poznan.pl...
> Ach! Radosc mnie rozpiera, bo wlasnie sobie kupilem 3 peczki
> przepieknych szparagow :) Ale bedzie fajnie :)

Na targu u nas nie ma. Gdzie są u Was?
Asia

1. Data: 2001-05-17 09:54:12

Temat: Re: Ach!
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek! ;)
Toz ja tez kupilam przepiekne szparagi i mam zamiar je zjesc ot tak
tylko z maselkiem :)))))))))))))))) zadnych sosow i innych bajerow.

pozdry, m.

1. Data: 2001-05-17 09:59:15

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie (Katowice) sa juz w kazdym prawie warzywniaku, po 8 zl za peczek jak
narazie

1. Data: 2001-05-17 10:24:39

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości
> Misiek! ;)
> Toz ja tez kupilam przepiekne szparagi i mam zamiar je zjesc ot tak
> tylko z maselkiem :)))))))))))))))) zadnych sosow i innych bajerow.

Ja z maselkiem i buleczka :)

Jader

1. Data: 2001-05-17 10:26:19

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> u mnie (Katowice) sa juz w kazdym prawie warzywniaku, po 8 zl za peczek
jak
> narazie

W Poznaniu po 4 zl - piekne na maxa.

Jader

1. Data: 2001-05-17 11:05:08

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> Ja z maselkiem i buleczka :)

Kurcze - jakaś epidemia
Ja też wczoraj kupiłem szparagi (4,50) i mam zamiar je dziś wtrząchnąć z
masełkiem i bułeczką.
A dzisiaj widziałem mutanty szparagopodobne wielkości rabarbaru (tzn. to
samo fi tylko długość mniejsza - jakieś 30 cm :))

sadyl

1. Data: 2001-05-17 11:43:32

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A dzisiaj widziałem mutanty szparagopodobne wielkości rabarbaru (tzn. to
> samo fi tylko długość mniejsza - jakieś 30 cm :))

Pozwole sobie zacytowac za gen. Barnacky: "No mutations allowed!" ;)

Jader

1. Data: 2001-05-17 12:30:57

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luuuuuudzie, gdzie ja mieszkam, w mnie sa po OSIEM zł. :(((((((((((
asia

1. Data: 2001-05-17 12:31:11

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Uprzejmie donoszę, że dziś widziałam po 3 zlote. Duuże pęczki.
Ale wolałam kalafiorka :-) Może jutro szparagnę...

Re: reminescencje poszparagowe :)
(none)
Re: prośba o przepis na chłodnik
Off Topic: Jest tu kto z Breslau?