Achimenes czy ktos ma?

1. Data: 2004-02-19 19:57:28

Temat: Achimenes czy ktos ma?
Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam achimenesa, kupilam go zeszlego lata. W styczniu mialam rozgrzebac bulewki i je
posadzic, co uczynilam jakies 3-4 tyg temu. I nic. Nie wiem czy cos jest nie tak czy
tak
dlugo wschodzi?

Pozdrawiam

Kasia-Zuzia

2. Data: 2004-02-19 20:21:04

Temat: Re: Achimenes czy ktos ma?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
bulewki i je
> posadzic, co uczynilam jakies 3-4 tyg temu. I nic. Nie wiem czy cos jest

Jeśli kłącza są przesuszone, to może to trwać tak długo.

Przypomniało mi się dzięki Tobie, że miałam komuś wcisnąć mój achimenes. Czy
zainteresowany mógłby się przypomnieć?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-02-19 22:29:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypomniało mi się dzięki Tobie, że miałam komuś wcisnąć mój achimenes.
Czy
> zainteresowany mógłby się przypomnieć?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ja nie.

Pozdrawia boletus

4. Data: 2004-02-20 20:17:29

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozesz mi poradzic z czym polaczyc achimenesa. Chce w duzych donicach posadzic je
wraz
z czyms - i nie wiem co to by moglo byc. Jakies kocanki... no po poprostu nie wiem.

Kasia

5. Data: 2004-02-20 21:24:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
posadzic je wraz
> z czyms - i nie wiem co to by moglo byc. Jakies kocanki... no po poprostu

Może mrozy (taki czyściec vel starzec, prawie białe filcowate i głęboko
powcinane liście)?

Pozdrawiam, Basia.

Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Re: Pnącza jako "Pendula"