Adolfik dostał w pupcie

1. Data: 2011-03-06 13:54:03

Temat: Adolfik dostał w pupcie
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak szukałem materiałów na temat regresji podczas wojny i ludzi,
którzy widzą w tym pozytywy i znalazłem tekst psychologiczny z którego
wychodzi że takie osoby dostają fioła bo im obito bardzo pupcię i
szukają zemsty, czyli ukształtowano Hitera pupcią i wmówieniem że to
dla jego dobra, więc jak innym skopie pupcie to też dla dobra
będzie.......

--
Gdy w 1907 roku, w wieku osiemnastu lat, Adolf Hitler przeprowadził
się do Wiednia, pisał w Mein Kampf, że włóczył się po dzielnicy
prostytutek kipiąc gniewem na "Żydów i cudzoziemców," którzy siali
"odrażającą rozpustę i występek, plugawiące nasze niedoświadczone,
młode blond-dziewczęta" i wstrzykujące "truciznę" do krwioobiegu
Niemiec.
Na miesiące przed uformowaniem swojego złudzenia o zatrutej krwi,
Hitler przeżył swoje jedyne młodzieńcze romantyczne zakochanie, durząc
się w młodej dziewczynie. Wyobrażał sobie, że Stefanie jest w nim
zakochana (chociaż nigdy jej nie spotkał) i wierzył, że porozumiewa
się z nią za pomocą mentalnej telepatii. Tak bardzo bał się do niej
zbliżyć w rzeczywistości, że snuł plany porwania jej, zamordowania i
popełnienia
samobójstwa, by połączyć się z nią po śmierci.
Jego dzieciństwo składało się z chronicznych nadużyć - ojciec
regularnie smagał go "batem ze skóry hipopotama;" Adolf mówił, że
kiedyś przetrwał 230 ojcowskich batów trzciną, "bez żadnego jęku" i
potem, że jest "pełen wściekłości do świata." Kiedy podrósł, jego
seksualne pragnienia tak bardzo zrosły się z fantazjami o zemście, że
nabrał przekonania, iż jego sperma jest toksyczna i podczas stosunku
może dostać się do krwioobiegu kobiety i otruć ją. Wściekłość Hitlera
na "Żydów - zatruwaczy krwi" była rzecz jasna projekcją jego własnych
lęków, że sam może być zatruwaczem krwi. Dlatego, w zetknięciu z
pokusami bardziej permisywnej wiedeńskiej seksualności i pragnąc
samemu uprawiać seks z prostytutkami, lecz bojąc się, że jego nasienie
zatruje ich krew, oskarżył Żydów o to, że są "światowymi nosicielami
trucizny", którzy "wpuszczają obcą krew do naszych ludzkich ciał."
Tak, jak zazwyczaj się dzieje w przypadku systemów złudzeń,
wyprojektowanie przez Hitlera na Żydów jego lęków przed toksycznością
własnej seksualności, pozwoliło mu uniknąć psychotycznego załamania i
funkcjonować w późniejszym życiu. Mówił on o tym szczegółowo w Mein
Kampf: "Kiedy przejrzałem i zobaczyłem Żydów jako bezdusznego,
bezwstydnego i wyrachowanego siewcę odrażającej rozpusty i występku,
które zbierają się w szumowiny wielkiego miasta, przeszedł mi zimny
dreszcz po plecach... zasłony spadły mi z oczu. Długo trwała walka w mej
duszy znalazła rozwiązanie." Od tego momentu Hitler stał się
zawodowym antysemitą, który
po dojściu do władzy kazał nazistowskim lekarzom prowadzić badania
mające naukowo stwierdzić, czym różni się żydowska krew od aryjskiej,
który regularnie przystawiał sobie pijawki, by wysysały truciznę z
jego zainfekowanej krwi, i który wreszcie dał rozkaz eksterminacji
wszystkich, co "zatruwają zdrową krew świata," prowadząc do jednego z
najstraszniejszych
ludobójstw w najbardziej wyniszczającej wojnie, jaką kiedykolwiek
wywołał rodzaj ludzki.
Sukces Hitlera w zastosowaniu tej grupowej fantazji antysemickiej do
ocalenia własnej równowagi zmysłów zależał oczywiście od zaplecza
milionów popierających go naśladowców, łączących się w tym urojeniu o
toksycznych wrogach infekujących ciało Europy. Ponieważ duża część
ludności Europy w tym czasie miała za sobą, podobnie jak Hitler,
dzieciństwo pełnie ciężkich nadużyć, wielu tak samo uwierzyło, że
choroby współczesnego świata pochodzą od toksycznej natury Żydów,
tworząc wielomilionową, zbiorową fantazję. Dlatego, gdy Hitler
regularnie stosował w przemówieniach metafory o zatruwaniu krwi,
twierdząc, że świat jest w ciągłym stanie wojny gdzie "jedni piją krew
innych" i że to Żydzi są tymi "krwiożerczymi pająkami" na ciele
zdrowych narodów, mógł porwać za sobą miliony.

http://www.koniecmilczenia.ngo.org.pl/art/43ldo.html

2. Data: 2011-03-06 14:47:09

Temat: Re: Adolfik dostał w pupcie
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"One may dislike Hitler's system and yet admire his patriotic achievement.
If our country were defeated, I hope we should find a champion as admirable
to restore our courage and lead us back to our place among the nations."

Winston Churchill 1935.

http://www.youtube.com/watch?v=ByDCXAqEiAc

--
CB

d.googlegroups.com...

3. Data: 2011-03-06 15:08:47

Temat: Re: Adolfik dosta? w pupcie
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet

Taa Hitler niczego nie zrobił, tak naprawdę w ekonomi niemiec,
zapewnił tylko swoim stanowiska i ludowi igrzyska, tak jak myślałem,
że zubożył niemców.......

Ideologia hitlerowska - jej duch slepego posluszenstwa wodzowi i
nienawisci do rasowych i politycznych mniejszosci, jej zadza podboju i
panowania, jej wywyzszanie narodu niemieckiego i rasy nordyckiej -
oddzialala z niezwykla sila na ich emocje, pociagnela ich i zrobila z
nich zarliwych wyznawcow i bojownikow hitleryzmu. Odpowiedzi na
pytanie, dlaczego hitlerowska ideologia tak przekonujaco przemowila do
nizszych klas srednich, nalezy szukac w ich charakterze spolecznym.
Roznil sie on wyraznie od charakteru spolecznego klasy robotniczej, od
wyzszych warstw klas srednich i arystokracji sprzed 1914 roku. Faktem
jest, ze pewne rysy byly juz dla tej czesci klas srednich
charakterystyczne w ciagu calych jej dziejow:umilowanie sily i
nienawisc wobec slabych, malostkowosc i wrogosc, wyrachowanie zarowno
w uczuciach, jak i w sprawach pienieznych, a ponad wszystko asceza.
Odznaczali sie ciasnym swiatopogladem, podejrzewali i nienawidzili
obcych, w stosunku do znajomych przejawiali ciekawosc i zawisc
racjonalizowana jako oburzenie moralne; cale ich zycie opieralo sie na
skapstwie tak w sferze ekonomicznej, jak psychologicznej.

Prawda jest rowniez, ze powojenne wydarzenia wzmocnily te wlasnie
cechy, do ktorych tak mocno przemawiala ideologia hitlerowska:
tesknote za ulegloscia i zadze wladzy.
bezpieczne schronienie we wrogim swiecie. Czlowiek mial poczucie
przynaleznosci do ustabilizowanego systemu spolecznego i kulturowego,
w ktorym zajmowal okreslone miejsce. Uleglosc i lojalnosc wobec
istniejacych autorytetow dostatecznie zaspokajala jego masochistyczne
popedy; w tym jednak do zupelnego wyrzeczenia sie siebie i nie
zachowywania poczucia znaczenia wlasnej osobowosci. Osobisty brak
dynamizmu i poczucia bezpieczenstwa kompensowala mu potega wladzy,
ktorej sie podporzadkowal. W erze powojennej monopolistyczny kapital
zagrozil wlasnie klasom srednim, w szczegolnosci nizszym klasom
srednim. Napelnilo je to lekiem, a tym samym nienawiscia; wpadly w
panike, a jednoczesnie wraz z zadza wladzy nad slabymi ogarnela je
tesknota za podporzadkowaniem sie. Zupelnie inna klasa wykorzystala te
emocje dla
stworzenia rezimu, ktory mial pracowac dla jej wlasnych interesow.
Skutecznym narzedziem dotego celu okazal sie Hitler, poniewaz laczyl w
sobie charakterystyczne cechy zawzietego, pelnego nienawisci
drobnomieszczanina, z ktorym nizsze klasy srednie mogly sie uczuciowo
i spolecznie utozsamic - z rysami oportunisty skorego do sluzenia
interesom niemieckich przemyslowcow i junkrow. Pierwotnie pozowal na
Mesjasza dawnych klas srednich, przyrzekal zniesc domy towarowe,
zlamac dominacje bankowego kapitalu itd. Fakty mowia same za siebie.
Obietnice te nigdy nie zostaly spelnione. Nie mialo to jednak
znaczenia. Hitleryzm nie mial nigdy uczciwych zasad ani w ekonomii,
ani w polityce.
Inni, ktorzy nie byli czlonkami hitlerowskiej machiny, dostawali
zajecia odebrane Zydom i przeciwnikom politycznym; co do reszty,
chociaz nie dostali wiecej chleba, nie zabraklo dla nich igrzysk .
Emocjonalne zaspokojenie dostarczane przez sadystyczne spektakle oraz
ideologia dajaca im uczucie wyzszosci nad reszta rodzaju ludzkiego
mogly zrekompensowac - przynajmniej na jakis czas - fakt, ze zycie ich
zubozalo zarowno pod wzgledem ekonomicznym, jak i kulturalnym.

4. Data: 2011-03-06 15:33:39

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis napisał(a):
> [...]
> mogly zrekompensowac - przynajmniej na jakis czas - fakt, ze zycie ich
> zubozalo zarowno pod wzgledem ekonomicznym, jak i kulturalnym.

I teraz jak to przeczytasz to zwróć uwagę, że ta charakterystyka
pasuje do elektoratu pisu. Pełni oburzena moralnego do bliskich,
nienawiść do wszystkich innych, z kompleksu niższości prawdziwi
polacy...niedługo badania jak Hitler zlecą nad prawdziwością
krwi...pełni frustracji i nienawiści do słabszych jak kobiety, czy
mniejszości , ślepo zapatrzeni w wodza, z lęku przed światem szukający
tam bezpieczeństwa. Całkowicie wyprani z osobowości, podejrzliwi,
snujące spiski z podejrzliwości. Myślę że taki sam elaktorat miał
Stalin. Agresywne odpady społeczne.

5. Data: 2011-03-06 15:41:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś jednym wielkim zaburzeniem psycho-mentalnym.

Twoje debilne "odkrycia" mają dla mnie równie wielkie znaczenie
jak odchody psie które widuję rano na chodniku na moim osiedlu,
a które sprząta codziennie pan ze specjalną szuflą i workiem,
tak aby ludzie już w nie nie wdeptywali.

Mam nadzieję, że ~zrozumiesz. ;)

--
CB

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

6. Data: 2011-03-06 16:07:17

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Jesteďż˝ jednym wielkim zaburzeniem psycho-mentalnym.
>
> Twoje debilne "odkrycia" maj� dla mnie r�wnie wielkie znaczenie
> jak odchody psie kt�re widuj� rano na chodniku na moim osiedlu,
> a kt�re sprz�ta codziennie pan ze specjaln� szufl� i workiem,
> tak aby ludzie juďż˝ w nie nie wdeptywali.
>
> Mam nadziej�, �e ~zrozumiesz. ;)
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
b.googlegroups.com...

> I teraz jak to przeczytasz to zwr�� uwag�, �e ta charakterystyka
> [...]

Ale dokładnie tak pis postępuje jak w niemczech naziści, oskarża na
pomówieniach, prześladuje, zwalnia osoby niewygodne. Ja nie zapomnę
jak pisowscy nauczyciele dokonali oszustwa odmawiając uczniom matur,
bo im pod ideologie nie pasowili. Te bojówki z pisu zachowują się jak
maszrujący naziści przez misto w latach trzydziestych, nawet ten sam
układ szeregu. Kaczyńskiemu tak jak Hitlerowi chodzi o władzę,
odstawia męczennika jak Hitler, tak naprawdę jest układowcem , widać
jak bardzo pis to karierowicze, którzy obiecują a biorą kasę od lobby,
i następnie wypisują że kobietom puchną mózgi. Nienawiść do Żydów i
wszystkich innych, zupełny betonowy beton bez osobowości . Tak więc
Kaczyński jak dojdzie do władzy zaprześladuje innych, zrobi igrzyska,
da poczucie..siły w prawdziwość polski... i kasę od lobby kościelnego
i innych będą brać i tworzyć propagandę sukcesu...czyli prawdziwej
polskości... a bieda i prześladowani będą wykańczani przez ten beton.
Upadłe staruchy , które teraz są u władzy, to napwno byli komuniści. W
tych systemach te mechanizmy są podobne.

7. Data: 2011-03-06 16:16:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszytko ci się miesza w twoim pomiesznym, naprutym łbie.

Szkoda czasu na prostowanie tych wszystkich debilstw, którymi
nieodpowiedzialnie i bezzasadnie rzygasz jak szaleniec.

--
CB

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

8. Data: 2011-03-06 17:04:26

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> [...]
> i nast�pnie wypisuj� �e kobietom puchn� m�zgi. Nienawi�� do �yd�w
> wszystkich innych, zupe�ny betonowy beton bez osobowo�ci . Tak wi�c
> Kaczy�ski jak dojdzie do w�adzy zaprze�laduje innych, zrobi igrzyska,
> da poczucie..si�y w prawdziwo�� polski... i kas� od lobby ko�cielnego
> i innych b�d� bra� i tworzy� propagand� sukcesu...czyli prawdziwej
> polsko�ci... a bieda i prze�ladowani b�d� wyka�czani przez ten beton.
> Upad�e staruchy , kt�re teraz s� u w�adzy, to napwno byli komuni�ci. W
> tych systemach te mechanizmy sďż˝ podobne.

No to porównaj obsesję Żyda u Nazistów i wejdź na politykę ,a
zobaczysz że Żyd Żyda Żydem pogania, głównie u elektoratu pisowsko-
kościelnego, wiadomo że to jest dół społeczny, bo na dole jest taka
prymitywna dzicz, która wszystkiego obcego się lęka i zaprześladuje.
Do władzy w Niemczego doszedł dół społeczny, osoby niedojrzałe, a
osoba niedojrzała potrzebuje tatusia, jest przerażona życiem i musi
się podporządkować dyktatorowi. Chłopi jak teraz jest w historii
napisane dokonywali mordów na Żydach, bo ksiądz z ambony
syczał ...zabili Jezusa,... a to było dla podporządkowanego i
bezmyślnego tylko sygnał by mógł wreszcie wykończyć tego innego. To
jest profil psychologiczy dołu społecznego, urojenia, agresja,
nieawiść. Przecież Hitler z tą jego skażoną krwią i zarzutem
niszczenia niemiec, to teoria paranoiczna jak katastrofa smoleńska. I
te kwiki bydła obecnie, że Żydzi nas niszczą to to samo.To
dno ,odszepięcy, krzyczący... prawdziwi polacy.... to jak rasa aryjska
by krzyczeli. Ta ...polska najważniejsza...to niemcy, niemcy, ponad
wszystko. Pytania jak odróżnić prawdziwego polaka od fałszywego gdy są
zadawane, to jak z tymi badaniami nad krwią prawdziwie aryjską i
nieprawdziwą. Ten sam portret psychologiczne, to samo narcystyczne
zadęcie, uwielbienie w ramach stadka i te same zadarte dupy. I czy
Kaczka się wzoruje na Hitlerze, czy ten sam masochistyczny mechanizm
wartościowania według mitu, siły i polskości, tak go w sposób zbliżony
stworzył.?

9. Data: 2011-03-06 17:14:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie to załapałeś.

Ci którzy byli [przed wojną] "dołem społecznym" wywindowali
cały świat na nowy, wyższy poziom społeczny i cywilizacyjny.
Na tym polega dzieło nazizmu i Hitlera.
Amen.

--
CB

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...] Do władzy w Niemczego doszedł dół społeczny

10. Data: 2011-03-06 17:45:19

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Wreszcie to za�apa�e�.
>
> Ci kt�rzy byli [przed wojn�] "do�em spo�ecznym" wywindowali
> ca�y �wiat na nowy, wy�szy poziom spo�eczny i cywilizacyjny.
> Na tym polega dzie�o nazizmu i Hitlera.
> Amen.
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
.googlegroups.com...

> [...] Do w�adzy w Niemczego doszed� d� spo�eczny

Co ? Właśnie zakwitła tylko zbrodnia i dyktatura, dlatego te
podobieństwa są niepokojące.

Wczoraj w DK Piaseczno
Cios polaków w Bozię
Coś dla Rediego, trenra, Chirona i innych psów...
A może do szkół powinno się wprowadzić przedmiot z edukacji nad przemocą?
ciekawe, straszne, trafne i prawdziwe, niestety