Adres

1. Data: 2008-04-10 14:01:47

Temat: Adres
Od: "muzzzy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i bardzo przepraszam że dopiero odpisauję,ale to brak
czasu.Moja galeria robótek mieści się w Gdyni przy ul. Płk.Dąbka Targowisko
nr.8.
Pozdrawiam wszystkich i zapraszam
Agnieszka

2. Data: 2008-04-11 15:24:16

Temat: Re: Adres
Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez dziekuje.Przy okazji na pewno do ciebie zajrze.Pozdrawiam Ala

3. Data: 2008-04-21 17:09:07

Od: "krysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Odwiedziłam
Super klimat urocza galeria wszystko można kupić nawet minerały ,ceny
przystępne,można trochę potargować.
obsługa na wysokim poziomie,polecam
trochę daleko od centrum ale warto

4. Data: 2008-05-04 06:08:43

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krysia pisze:
> Odwiedziłam
> Super klimat urocza galeria wszystko można kupić nawet minerały ,ceny
> [...]

Hmmmmmmmmmmmm, mam calkowicie inne wrazenia. Na targowisku przy
Pulkownika Dabka box nr 8 kryje calkiem zwyczajna pasmanterie, w ktorej
oprocz przyslowiowej gumki do majtek mozna nabyc nadrukowane kanwy, z
muliny wylacznie Ariadna.
Chyna ze pomylilam adres?
Grazyna

5. Data: 2008-05-04 11:37:45

Od: "muzzzy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprostowanie
Grażyna pomyliła adresy Targowisko nr 8 Pawilon nr9
Płk. Dąbka
Proponuję jeszcze raz odwiedzić
Pozdrawiam

6. Data: 2008-05-04 13:32:43

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

muzzzy pisze:
> Sprostowanie
> Grażyna pomyliła adresy Targowisko nr 8 Pawilon nr9
> [...]
Wszystko jasne. Jadac w strone Oksywia skrecilam w pierwsze napotkane
targowisko. Tam w boksie nr 8 jest dokladnie taka pasmanteria jak napisalam
Grazyna

Re: #do "podszywacza"
xxx lilak szukam
Re: #do "podszywacza"