Agrowloknina po NAJNIZSZEJ CENIE W POLSCE!!!

1. Data: 2000-03-23 13:43:14

Temat: Agrowloknina po NAJNIZSZEJ CENIE W POLSCE!!!
Od: "Krzynko" <k...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam do sprzedania duza ilosc agrowlokniny 17g/m2 o wymiarach 500m dł i
1,6m szer w belkach.
Poszukuje posrednikow lub odbiorcow indywidualnych.

Obecnie w Polsce jest szczyt sezonu na ten towar i bedzie on trwal do okolo
konca maja

Cena za belke 200PLN U P U S T Y T E R M I N Y

Posiadam transport.

2. Data: 2000-04-04 18:38:54

Temat: Re: Agrowloknina po NAJNIZSZEJ CENIE W POLSCE!!!
Od: piosto <p...@1...168.1.1> szukaj wiadomości tego autora

Moze jestem laikiem ale jakiego koloru jest ta wloknina czy moze czarna bo jej
nigdzie nie ma w LODZI????
Chcialem czarna do mulczowania wazywek.
z jedna belke:(
pozdrowienia: piosto

3. Data: 2000-04-05 09:56:04

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy nie ma w Lodzi? Zdaje sie, ze moja firma produkuje jakies wlokniny i
chyba nawet gotowa jest je barwic na wskazany kolor... po wiecej info zapraszam na
nasze strony

http://www.iw.lodz.pl

--
Maciej Szmit M.Sc.