Aida i Cotton Evenweave

1. Data: 2004-04-01 11:27:39

Temat: Aida i Cotton Evenweave
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym różnią się te dwie tkaniny? Czy któraś z Was miała je obie w rękach?
Tak sobie oglądam je na www.sewandso.co.uk i nie bardzo wiem, na czym może
polegać różnica. Wizualnie jest niewielka....
Zamówiłam w sewandso nowy wzór Lanarte - peonie i bzy, i zamówiłam go
tradycyjnie, wraz z tkaniną typu Aida. A teraz siedzę i zastanawiam się nad
tym, czy nie lepiej byłoby go zrobić na evenweave.
BTW jeśli ktoś chce kupować w sewandso to serdecznie polecam. Błyskawiczna
dostawa, konkurencyjne ceny.

Pozdrawiam

M.

1. Data: 2004-04-01 11:31:49

Temat: Re: Aida i Cotton Evenweave
Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW jeśli ktoś chce kupować w sewandso to serdecznie polecam. Błyskawiczna
> dostawa, konkurencyjne ceny.
>
> Pozdrawiam
>
> M.

Potwierdzam!
Iw. (zadowolona z zakupów w SaS)

1. Data: 2004-04-01 11:50:21

Temat: Re: Aida i Cotton Evenweave - pytanie o sewandso
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:c4gudl$gsu$1@atlantis.news.tpi.pl,
Marzenna Kielan <m...@s...pl> typed:
> BTW jeśli ktoś chce kupować w sewandso to serdecznie polecam.
> Błyskawiczna dostawa, konkurencyjne ceny.

A ja tak trochę OT... Co dostaje się w takim zestawie? Wzór liczony,
materiał, coś jeszcze? I jak ewentualnie wyglądają koszty przesyłki...?

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-04-01 11:51:01

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzenna Kielan wrote:

> Czym różnią się te dwie tkaniny?
Na oko splotem. Aida jest zrobiona tak, że wyraźne są kwadraciki i
dziurki do wbicia igły. Enweave ma splot płócieny- 1x1 nitkę. Nie masz
"miejsc" na krzyżyki, musisz sama liczyć po dwie nitki (szyje się
trudniej). Jeśli obrazek ma materiał zamiast wyszytego tła, to czasem
lepiej jest wybrać właśnie tkaninę o splocie płóciennym- jest gładsza,
ale to oczywiście zależy. Ja szyłam ostatnio na aidzie i efekt też jest
w porządku. Wszystko zależy od obrazka i Twojego uznania :)

Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-04-01 12:20:36

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Jeśli obrazek ma materiał zamiast wyszytego tła, to czasem
> lepiej jest wybrać właśnie tkaninę o splocie płóciennym- jest gładsza,

Bardzo dziękuję :) Tak właśnie podejrzewałam. To znaczy, że jednak dobrze
wybrałam, bo pewnie miałabym kłopot z tym liczeniem i przypatrywaniem się.
Pamiętam pierwszą tknaninę jaką kupiłam to byłą Aida o jakimś bardzo wysokim
numerze. Chciałam właśnie, żeby nie było widać tego splotu prawie w ogóle.
Nawet przez lupę do haftowania nie byłam w stanie sobie z tym poradzić ;) A
przecież nie mam wielkiej wady wzroku - + 0,5 i to wyłącznie do czytania.

Pozdrawiam

M.

1. Data: 2004-04-01 12:30:14

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c4gvlb$9n1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

> A ja tak trochę OT... Co dostaje się w takim zestawie? Wzór liczony,
> materiał, coś jeszcze? I jak ewentualnie wyglądają koszty przesyłki...?

Wzór, na takich dwóch bardzo dużych arkuszach (dwie części), materiał (w
przypadku tego obrazka z takim fajnym, pastelowym bladopomarańczowym tłem),
oraz wszystkie potrzebne do wyhaftowania nici. Jest także instrukcja
oprawienia obrazka i inne tego typu, elementarne podpowiedzi. Co ciekawe,
nie ma numeracji nici (DMC). Jest około 50 kolorów, ale są one uszeregowane
w kolejności od 1 do 50. Czyli chcąc powiedzieć jakie odcienie różu zostały
wykorzystane musiałabym siedzieć i porównywać je z kartą kolorów DMC.
Zastanawiałam się nawet, czy takie duże arkusze i brak numeracji nici nie są
podyktowane próbą ochrony interesów producenta ;)
Jeśli chodzi o koszty przesyłki to wyniosły coś około 20 zł. I jeszcze jedna
uwaga: cena zakupu jest niższa niż ta, która podana jest na stronie i
sytuacja taka będzie trwała jeszcze przez miesiąc. Na razie nie musimy
bowiem pokrywać VATu, który obowiązywał nas będzie w chwili, gdy Polska
stanie się jednym z krajów Unii.

Pozdrawiam

M.

1. Data: 2004-04-01 12:38:04

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zostały
> wykorzystane musiałabym siedzieć i porównywać je z kartą kolorów DMC.

A to jest dopiero dbałość o klienta! Właśnie dostałam odpowiedź, na moją
wiadomość, w której pisałam o braku numeracji nici i potencjalnych
kłopotach, jakie mogą z tego wyniknąć: Jeśli zabraknie mi którejś z nici
sewandso dośle mi je bez jakichkolwiek opłat. Bardzo mi się podoba :)

Pozdrawiam

M.

[szydełko i xxx] poszukuj
PYTANIE!!!