Airbrush Sally Hansen-gdzie?

1. Data: 2006-09-15 20:22:19

Temat: Airbrush Sally Hansen-gdzie?
Od: "Sklepowa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję airbrusha Sally Hansen w ciemnych odcieniach. Mam wrażenie, że
byłam już wszędzie, ale zostały jedynie jasne kolory.
Czy ktoś się orientuje gdzie w Warszawie mogę go dostać?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
M.

2. Data: 2006-09-18 09:39:48

Temat: Re: Airbrush Sally Hansen-gdzie?
Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie , czy to sie opłaca, bo ja mam juz dość kupowania rajstop:o)

mumu

3. Data: 2006-09-19 07:47:24

Od: "Sklepowa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie , czy to sie opłaca, bo ja mam juz dość kupowania rajstop:o)

Airbrusha używam tyko na nogi i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona
z efektów.
A jeśli chodzi o wydajność, to jedno opakowanie wystarczyło mi na całą
wiosnę i lato. Kosztuje ok. 50 zł.
Niestety teraz nigdzie nie ma ciemniejszych odcieni.
Ale będę dalej szukać.

Pozdrawiam.

4. Data: 2006-09-22 06:23:59

Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nurtuje mnie pytanie dotyczące Airbrusha
:
1. Jak sie tego specyfika używa ?
2. Czy sie rozmazuje, tzn czy powstają plamy?
3. Czy mozna go stosować jesienia , jak jest chłodnawo?
4. Czy nie tworzy plastikowej powłoki na nogach?
5. Czy trzeba zmywać codziennie?
6. Czy jest to bezpieczne dla skóry, chodzi mi o chemię tam zawarta?

Dziekuje z góry za odpowiedzi.

mumu

[Gdzie we Wro] silikonowy stanik + pyt. o dekolt
[Wrocław] Polecam świetny szmateks
Zapach, facet, jesien - zima
Kosmetyki naturalne - czego szukacie?
SPA