Ajwar-wyszedł dziwny

1. Data: 2006-08-22 13:26:44

Temat: Ajwar-wyszedł dziwny
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
robiłam ajwar według przepisu grupowego ale mam pewne wątpliwośći.
-Czy ten smród bakłażanów po przypieczeniu to normalne? Zanim obrałam że
skóry to ledwo przeżyłam.
-No i smak jakis taki właśnie mdławo-smrodliwy.
A może ja jestem "uczulona" na zapach bakłażana.
Na zimno znacznie lepiej smakuje, byc moze dlatego że go nie czuć.
Katarzyna -Rzeszów

2. Data: 2006-08-22 13:54:44

Temat: Re: Ajwar-wyszedł dziwny
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A może ja jestem "uczulona" na zapach bakłażana.
> Na zimno znacznie lepiej smakuje, byc moze dlatego że go nie czuć.

Hmmm lubię bakłażany ale czy napewno to ta grupa ?(Chociaż kuchnia to też
robótki ręczne :) )
Pozdrawiam Ania Rydzyńska

3. Data: 2006-08-22 18:24:12

Od: "regi21" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Bardzo lubię bakłażany, choć tego przepisu nie znam. Żeby pozbyć
się gorzkiego smaku obficie nacieram solą każdy plaster, grubości
ok 2 cm. Składam do kupki i zostawiam na pol godziny. Wylewam slony
sok. Nie obieram. Potem wycieram recznikiem kuchennym nadmiar wilgoci
slonej przeciez i smażę. Czasem podaję gościom jako przystawkę, z
sosem czosnkowym. Wszyscy to lubią.
Uważam, że baklazan nie ma intensywnego zapachu. Trafił Ci się
zgnily egzemplarz.
Ale probuj znowu, warto
Regina

4. Data: 2006-08-24 09:36:43

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
oj ,rzeczywiście w pospiechu wysłałam nie na ta grupkę pozdrówki dla
wszystkich robótkowiczek

Katarzyna -Rzeszów

latch hook- Prosze o informacje
cudności po chińsku