Album ze zdjęciami

1. Data: 2003-05-20 11:40:13

Temat: Album ze zdjęciami
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak widać, nazbierało się zdjęć ze spotkania.
Mam taką propozycję, żeby zebrać wsztkie w oryginalnym
rozmiarze i nagrać na CD.
Jeśli ktoś zdecydowałby się powielić takie płytki,
to możnaby zamówić wysyłając kopertę zwrotną ze znaczkiem i
czystym CD.
Co o tym myślicie?

Krzysztof

2. Data: 2003-05-20 12:15:49

Temat: Re: Album ze zdjęciami
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> writes:

> Mam taką propozycję, żeby zebrać wsztkie w oryginalnym rozmiarze i
> nagrać na CD.

I to jest bardzo dobry pomysł...

> Jeśli ktoś zdecydowałby się powielić takie płytki, to możnaby
> zamówić wysyłając kopertę zwrotną ze znaczkiem i czystym CD. Co o
> tym myślicie?

No, jako były KaOwiec podejmuję się. Proszę o linki do oryginalnych
zdjęć już istniejących zdjęć i podsyłanie nowych :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

3. Data: 2003-05-20 13:25:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No, jako były KaOwiec podejmuję się. Proszę o linki do oryginalnych
> zdjęć już istniejących zdjęć i podsyłanie nowych :)

:)
no to podaj tez prosze swoj adres
i CD
ktore uwazasz za sprawdzone
albo numer konta na jakie wplacic pieniazki
za CD plus koszty wysylki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2003-05-20 13:59:19

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> no to podaj tez prosze swoj adres

Spokojnie, spokojnie, najpierw przygotuję, a później będę
rozsyłał... A rozliczenie jest sprawą wtórną. I odbierzemy sobie w
naturze :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien polityk z Bukaresztu
Dostał się kiedyś do aresztu.

5. Data: 2003-05-20 15:32:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Spokojnie, spokojnie, najpierw przygotuję, a później będę
> rozsyłał... A rozliczenie jest sprawą wtórną. I odbierzemy sobie w
> naturze :)

Jakby mi się tak udało klona sklonować...:-)))
Ale o podpisy pod zdjęciami się upominam. Szczególnie roślin i ludzi.
Kiełbasa może być bez podpisu;-)
Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-05-20 21:12:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie, spokojnie, najpierw przygotuję, a później będę
> rozsyłał... A rozliczenie jest sprawą wtórną.
:)
ale zawsze bardzo istotna
>.... I odbierzemy sobie w naturze :)
hehe
worek bulw topinamburu masz jesienia jak w banku nawet i bez tego
:)

7. Data: 2003-05-21 09:03:54

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Spokojnie, spokojnie, najpierw przygotuję, a później będę
> rozsyłał... A rozliczenie jest sprawą wtórną. I odbierzemy sobie w
> naturze :)

Wlasnie chcialam zakwilic z radosci, ze przynajmniej bede sobie mogla na
obrazkach spokojnie poogladac, ale ta oplata w naturze...
Musze skonsultowac z Kol. Malzonkiem.
A wogole to jak ogladam Wasze zdjecia, to az mnie skreca. Chyba sobie
zamowie koszulke z napisem 'studenty do piachu' albo co...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2003-05-21 09:08:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns93826FFEA8C20ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8 Ewa
Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> Wlasnie chcialam zakwilic z radosci, ze przynajmniej bede sobie mogla na
> obrazkach spokojnie poogladac, ale ta oplata w naturze...

Hejka. Ewo, KO-wcowi nie wypada odmawiać. ;-)
Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

9. Data: 2003-05-21 09:44:31

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in

> Hejka. Ewo, KO-wcowi nie wypada odmawiać. ;-)

Tak?
Hmmm... To ja jeszcze pomysle.
Ale zeby te zdjecia byly porzadnie opracowane!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

10. Data: 2003-05-21 10:03:50

Temat: Odp: Album ze zdjęciami
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baffo5$557$...@n...news.tpi.pl...
> W wiadomości news:Xns93826FFEA8C20ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8 Ewa

> Hejka. Ewo, KO-wcowi nie wypada odmawiać. ;-)

Ciekawa jestem co będzie jak przyjdzie tobie zapłacić :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

Zdjęcia Majki
Po spotkaniu - buki