Ale fajnie

1. Data: 2001-12-22 09:08:55

Temat: Ale fajnie
Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ale fajnie, ze jest ta grupa. Witajcie wszyscy! Pewnie z okazji swiat pojawi
sie duzo tematow, spotkania rodzinne ... .

Pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2001-12-22 09:35:48

Temat: Re: Ale fajnie
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Sylwia & Jurek napisal/a:
>Ale fajnie, ze jest ta grupa. Witajcie wszyscy! Pewnie z okazji
>swiat pojawi sie duzo tematow, spotkania rodzinne ... .

Mnie ta grupa troche zaintrygowala, jako swiezego zonkosia. Mam nadzieje,
ze wiecej tu bedzie wartosciowych postow od uczonych teoretykow lub
doswiadczonych praktykow, niz belkotu frustratow.
BTW, zamiast milo wolalbym, zeby tu bylo do rzeczy ;^)

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl
>-- impossibility is only one of the possibilities --<

Witajcie :-)
W dwuszeregu zbiórka
Powitanie
Rodzina