Ale sobie narobiłam !!!

1. Data: 2002-07-30 08:21:33

Temat: Ale sobie narobiłam !!!
Od: "katbiel" <k...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że to śmieszne, ale właśnie dzisiaj w 15 dniu brania Cyclo-Progynovy,
która jest lekiem dwufazowym, zauważyłam, że pierwszą tabletkę, którą
wzięłam w tym cyklu, była ostatnia tabletka przeznaczona na 21 dzień. No a
dalej brałam zgodnie z kolejnością, czyli w 2 dzień brałam tabletkę z dnia 1
itd. No i nie wiem co teraz robić - czy jest sens kontynuować branie tych
tabletek? No i jaki wpływ może miec moja pomyłka? Najgorsze, że moja lekarka
jest do połowy sierpnia na urlopie dlatego proszę tutaj o radę. Dodam, że
mam 23 lata a Cyclo-Progynowę biorę już 4 miesiąc i jak do tej pory wszystko
było w porządku, no ale nigdy się nie pomyliłam tak jak tym razem.

--

Pozdrowienia, katbiel

2. Data: 2002-07-30 19:45:20

Temat: Re: Ale sobie narobiłam !!!
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można spokojnie brać do końca opakowania. Pierwszą tabl. oczywiście
wyrzucić. Nie ma powodu by działo się cokolwiek. na marginesie z jakiego
powodu bierzesz cyclo-p. Może być na priv.
pozdr tolo

3. Data: 2002-07-31 11:29:55

Od: "katbiel" <k...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo" <t...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyrzucić. Nie ma powodu by działo się cokolwiek. na marginesie z jakiego
> powodu bierzesz cyclo-p. Może być na priv.

Dziękuję za odpowiedź, no ale przeanalizowałam logicznie wszystko i chyba
znalazłam wytłumaczenie mojej pomyłki. Nie wierzę, żebym sie pomyliła
pierwszego dnia i pózniej przez dwa tygodnie tego nie zauważyłam - jedynie
co wymyśliłam, to że wszystko było w porządku do poniedziałku, kiedy to
zamiast wziąść chyba 16 tabletkę (brązową) wzięłam też brązową z
poniedziałku, tyle że z drugiej strony kółeczka, bo na poniedziałku powinnam
skończyć branie tabletek. Mam nadzieję, że rzeczywiście tak było, bo wtedy
nie miało by to większego znaczenia. Rodzaj hormonu i tak ten sam. No ale
zobaczymy.

PS. Powód opisałam na priv.

Re: przeszczep szpiku
Re: Cykl miesiaczkowy a ciaza :))) help