Ale zasypalo....

11. Data: 2004-01-19 22:29:42

Temat: Re: Ale zasypalo....
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gwidonkowi
> rozjeżdżały się łapki i groziła kontuzja kręgosłupka. Nie wspomnę o nas,
> bowiem od czasu do czasu lubimy sobie popiruetować. :-)

Moje 'male' tez sie dziwi, czemu to tak lapy sie rozjezdzaja i robi sie bum
! ;-) Wieczorem nie mogl sie podneisc, bo bum bylo 3 razy pod rzad. Pod
sniegiem byla idealnie gladka, zamarznieta, wielka kaluza. Juz tez sie balam
o jego lapy.

Pozdrawiam sneiznie, ale nie lodowato
Asia

12. Data: 2004-01-20 09:31:59

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie na całym:-)

U nas w Krakowie dzisiaj w nocy zaczęło padać. I dobrze, bo pod koniec
tygodnia zapowiadane są mrozy do -17-stu stopni. Rośliny zostaną okryte i
nie przemarzną.
Anka

13. Data: 2004-01-20 13:00:44

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" napisał

> Oj, zasypało - rzeczywiście. Odśnieżałam przed
> domem. Majka i Wiesia mogą powiedzieć, że się narobiłam, bo wiedzą
> ile u mnie do odśnieżania. A ja tak drobna :))

Mam nadzieję, że odśnieżałaś tylko dróżkę do domu, a nie cały ogród ;-)
Na drobnienie - wcinaj kapuśniak i krupnik z grzybkami.

Majka

14. Data: 2004-01-20 17:07:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U nas w Krakowie dzisiaj w nocy zaczęło padać. I dobrze, bo pod koniec
> tygodnia zapowiadane są mrozy do -17-stu stopni. Rośliny zostaną okryte i
> nie przemarzną.
> Anka

Niestety, poprószyło:-((

Pozdrawia boletus

Ps.Mrozy to są w USA.

15. Data: 2004-01-20 17:07:18

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl>
> Użytkownik "Zosia" napisał

> Mam nadzieję, że odśnieżałaś tylko dróżkę do domu, a nie cały ogród ;-)

Ogród, a właściwie śnieg w ogrodzie należy udeptać wówczas dłużej spełnia
swoją funkcję ochronną.
pozdr. Jerzy
PS
Gdzieś to wyczytałem ale nie pamiętam gdzie. Ale się sprawdza.

16. Data: 2004-01-20 17:52:45

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozdr. Jerzy
> PS
> Gdzieś to wyczytałem ale nie pamiętam gdzie. Ale się sprawdza.

Udeptałeś ?

Pozdrawiam - Zosia

17. Data: 2004-01-20 18:15:53

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj nasypało na Kaszubach bardzo dużo, miejscami 20-30 cm.
Drogi są białe, zaspy, prawdziwa zima. 35km po drodze wojewódzkiej
pokonywałem ponad godzinę!! Jeszcze trochę i nie dojadę do działki :-((
Nie byłem tam od niedzieli, sądzę jednak że nie powyginało gałązek
żywotników i jałowców bo wieje wiatr a śnieg nie jest taki mokry (ja też w
tym roku nie związałem ich sznurkiem).
Wygląda na to, że zima tym razem zagości na dlużej.
"Stosunkowo" długoterminowa prognoza pogody
http://polish.wunderground.com/global/PL.html
nie napawa optymizmem :-(((
Pozdr. Jurek

18. Data: 2004-01-20 18:32:05

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl>
> Udeptałeś ?

Nie zdążyłem, jak zwykle złodzieje byli szybsi.
;-(((
Pozdrawiam Jerzy

19. Data: 2004-01-20 18:33:56

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
[...]
> Wygląda na to, że zima tym razem zagości na dlużej.
> "Stosunkowo" długoterminowa prognoza pogody
> http://polish.wunderground.com/global/PL.html
> nie napawa optymizmem :-(((

A co pszczoły na to?
:-(
Pozdr. Jerzy

20. Data: 2004-01-20 18:47:50

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zdążyłem, jak zwykle złodzieje byli szybsi.
> ;-(((
> Pozdrawiam Jerzy

"Jak zwykle" - to jeszcze coś u Ciebie rośnie ? :)))

Pozdrawiam - Zosia

mimozami ...
Wróciłam!
pomysl na podpore dla duzego pnacza potrzebny
Trzmiele ,leszczyna
zdjęcia