Ale zasypalo....

1. Data: 2004-01-19 13:54:21

Temat: Ale zasypalo....
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez ponad godzine ponad 10 cm sniegu. Przy tym wiatr okropny, wiec i
zadymka sluszna, jak na wiatr. Teraz troche sie uspokaja.
Zasypalo niezle, lacznie z drogowcami, bo nikogo takiego nie widac ponoc w
calym miescie :-(((
Co gorsze... chyba jest szansa, ze to sie zacznie rozmiekac, bo mroz jakos
nieszczegolny i jak to dopiero w nocy przymarznie.....

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2004-01-19 16:19:24

Temat: Re: Ale zasypalo....
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zadymka sluszna, jak na wiatr. Teraz troche sie uspokaja.
> Zasypalo niezle, lacznie z drogowcami, bo nikogo takiego nie widac ponoc w

Oj, zasypało - rzeczywiście. U mnie w Lubuskiem zasypało dosłownie.
Około godziny 16 uspokoił się przynajmniej wiatr. Odśnieżałam przed
domem. Majka i Wiesia mogą powiedzieć, że się narobiłam, bo wiedzą
ile u mnie do odśnieżania. A ja tak drobna :))

Pozdrawiam - Zosia

3. Data: 2004-01-19 16:32:37

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:buh036$5it$1@atlantis.news.tpi.pl,
Zosia napisał(a):
> [...]
> domem. Majka i Wiesia mogą powiedzieć, że się narobiłam, bo wiedzą
> ile u mnie do odśnieżania. A ja tak drobna :))

No to dobrze że miałaś ciężką łopatę czy szuflę w ręku bo by Cię wiatr
porwał. W Bielsku Białej wiosna prawie, śniegu jak na lekarstwo albo i
mniej. Co innego w pobliskich górach np w Szczyrku można pojeździć na
nartach.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2004-01-19 18:04:26

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zosia napisała w wiadomości: ...
> [...]
>domem. Majka i Wiesia mogą powiedzieć, że się narobiłam, bo wiedzą
>ile u mnie do odśnieżania. A ja tak drobna :))

Moga, moga, miejsca do odsniezania rzeczywiscie masz sporo, z ta drobnoscia
tylko troche przesadzilas :-)
U nas tak wialo caly dzien, ze zadne odsniezanie nie mialo sensu, dalej
sypie, slicznie teraz bialo na swiecie jest :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

5. Data: 2004-01-19 18:15:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bugnkd$s3l$2@news.onet.pl JotHa <j...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Przez ponad godzine ponad 10 cm sniegu. Przy tym wiatr okropny, wiec i
> zadymka sluszna, jak na wiatr. Teraz troche sie uspokaja.

Hejka. Właśnie dotarła śnieżna zadymka do Siedlec. :-(
Pozdrawiam biało Ja...cki
P.S. Jak ja Gwidonka wyspaceryzuję teraz? :-(

6. Data: 2004-01-19 19:14:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U nas tak wialo caly dzien, ze zadne odsniezanie nie mialo sensu, dalej
> sypie, slicznie teraz bialo na swiecie jest :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Nie na całym:-)

Pozdrawia ślicznie (bezśnieżnie) boletus

7. Data: 2004-01-19 19:50:07

Od: zbpocztawppl <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pada śnieg... Puszysty śnieg Lubię patrzeć, gdy Tak cicho spływa w dół
Pada śnieg... Jak w białym śnie Mamo, spójrz na świat Jak z bajki cały
jest Dziś pan Andersen cieszy się, Bo wszyscy dziećmi stają się

Pada na stada skulonych aut Na posolony świat Cieszy się śnieżny pług
Dziś prosto w "Teleekspres" kurs Sanki z tornistra sprawdzają się Choć
już w zeszytach śnieg Krzyknie się - bałwan - i... Nikt dzisiaj nie
obraża się

Pada śnieg... Puszysty śnieg Lubię patrzeć, gdy Tak cicho spływa w dół
Pada śnieg... Jak w białym śnie Mamo, spójrz na świat Jak z bajki cały
jest Dziś pan Andersen cieszy się, Bo wszyscy dziećmi są, gdy...

Staje się biel I łagodzi, co złe I żal, i gniew Gerda i Kay Wyszli z
baśni na świat Topią w nas odłamki szkła

--
Mikolaj I

Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

8. Data: 2004-01-19 20:54:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> Hejka. Właśnie dotarła śnieżna zadymka do Siedlec. :-(
> Pozdrawiam biało Ja...cki
> P.S. Jak ja Gwidonka wyspaceryzuję teraz? :-(

Pożyczyłabym mu futro, ale nie moje:-))))

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2004-01-19 21:29:44

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Właśnie dotarła śnieżna zadymka do Siedlec. :-(
> Pozdrawiam biało Ja...cki
> P.S. Jak ja Gwidonka wyspaceryzuję teraz? :-(

Wyniesiesz na raczkach, wydepczesz placyk, wysiusiasz, wezmeisz na raczki i
pospacerujecie :-)))
Moje to sie wyszalaly, przynajmniej czyste wrocily, a nie jak w sobote, z
calym blotem z lasu :-)

Pozdrawiam
Asia

10. Data: 2004-01-19 21:52:18

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:buhia6$he1$1@news.onet.pl JotHa <j...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Wyniesiesz na raczkach, wydepczesz placyk, wysiusiasz, wezmeisz na raczki
> i pospacerujecie :-)))

Hejka. Noszenie Gwidonka to normalka, wszak mieszkamy na III piętrze bez
windy. Na spacerku gorszy od zawiewającego śniegu był lód na parkowych
alejkach, który przykryty świeżą warstewką śniegu powodował, że Gwidonkowi
rozjeżdżały się łapki i groziła kontuzja kręgosłupka. Nie wspomnę o nas,
bowiem od czasu do czasu lubimy sobie popiruetować. :-)
Pozdrawiam ślisko Ja...cki

mimozami ...
Wróciłam!
pomysl na podpore dla duzego pnacza potrzebny
Trzmiele ,leszczyna
zdjęcia