"Aleja Gwiazd"

1. Data: 2003-03-08 20:39:52

Temat: "Aleja Gwiazd"
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

Popełniłem to, (jak w temacie). Możecie obejrzeć sobie moją podobiznę, a
jeżeli ktoś traktował mnie po macoszemu (z powodu braku tej podobizny), to
proszę już przestać :))
(tylko proszę bez żadnego drukowania i lotek, OK? :)) - no 'ta' podsunąłem
pomysł :)

Chciałbym b., ale to b. serdecznie podziękować Greg'owi (czyli Grzesiowi po
naszemu) za pomoc w "przycięciach" - innymi słowy: jeżeli ta podobizna jest
"do ludzi podobna", to tylko zasługa Greg'a (czyli Grzesia po naszemu).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-09 12:01:38

Temat: Re: "Aleja Gwiazd"
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" w news:b4dl2m$ng4$1@ochlapek.sierp.net napisał(a):

> jeżeli ta podobizna jest "do ludzi podobna", to tylko
> zasługa Greg'a (czyli Grzesia po naszemu).

Tomku... to zasluga wylacznie Twoich rodzicow. Moja zasluga jest, ze to
zdjecie nie wazy 1MB tylko 4KB ;-P

A ja sie pytam - kto nastepny?! :-) Miejsca jeszcze jest, a jest :-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-03-09 12:26:30

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

> to tylko zasługa Greg'a (czyli Grzesia po naszemu).

Fajnie że jesteś :-)
A co do Grega, to przyłączam się do podziękowań, bo też znalazłam się tam za
jego namową :-)
Ale z 'przycięciami' sama sobie poradziłam, z czego jestem bardzo dumna -
udało mi się to po bardzo długiej i uporczywej pracy z rozciągnięciem twarzy
:-)
Pozdrówki :-)
Elle.

1. Data: 2003-03-09 12:35:27

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

> Tomku... to zasluga wylacznie Twoich rodzicow. Moja zasluga jest, ze to
> zdjecie nie wazy 1MB tylko 4KB ;-P

Tak? :) A to mnie oszukali - mówili, że to z "kapusty" :))

Twoja zasługa Greg (czyli Grzesiu po naszemu) jest taka, że jak patrzę na tę
fotkę, to wydaje mnie się, że wyglądam na niej lepiej (wiem, że trudno w to
uwierzyć - w moim przypadku) niż w rzeczywistości - czyli co? Nieuchronne
rozczarowanie w realu :)))

> A ja sie pytam - kto nastepny?! :-) Miejsca jeszcze jest, a jest :-)

Nie to, że prowokuję:
- 'no', czy jest tutaj jeszcze ktoś tak odważny jak ja? (i cała reszta
Szanownej "Alei Gwiazd" :) - moje nazwisko 'Burczymucha' :)

Wersja poważniejsza: polecam, miła obsługa, miła korespondencja, miła pomoc
(wszystko na TAK).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-09 12:45:04

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle wrote:

[ciach]

> Fajnie że jesteś :-)

To najładniejsze przywitanie jakie mógłbym sobie wymarzyć :-)
txh

> A co do Grega, to przyłączam się do podziękowań, bo też znalazłam się tam
> za jego namową :-)

W drodze reklamy Greg'a (czyli Grzesia po naszemu), powiem, ze Grześ ma
fajne, humorzaste mp3 - skorzystałem z jednej mp3-ki, lubi Tyskie i nie
gniewa się na gafy typu: "Tyczyński, podałeś na Grupie mój prywatny adres
e-mail" :))

Potrafię się odwdzięczyć, prawda? :))

> Ale z 'przycięciami' sama sobie poradziłam, z czego jestem bardzo dumna -
> udało mi się to po bardzo długiej i uporczywej pracy z rozciągnięciem
> twarzy :-)

No właśnie - mnie już twarz zabolała i nic... - bałem się, że szczęka
wypadnie z zawiasów od tego rozciągania.. i co wtedy? :)) (kiedyś kupiłem
sobie wielgachne jabłko i naprawdę szczęka wypadła mi z zawiasów - w mogłem
pokroić, ech... :)) W każdym razie nic przyjemnego :)

A tak na poważnie - zdolniacha jesteś - również jestem z Ciebie Dumny :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-09 13:25:01

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To najładniejsze przywitanie jakie mógłbym sobie wymarzyć :-)

Cieszę się bardzo :-)

> W drodze reklamy Greg'a (czyli Grzesia po naszemu), powiem, ze Grześ ma
> fajne, humorzaste mp3 -

A ja też mam fajne humorzaste mp3! Detektywa inwektywa - są super.
To w drodze reklamy Andrzeja Litewki (czyli Andrzejka po naszemu) - od niego
:-)

> Potrafię się odwdzięczyć, prawda? :))

Ech, to nic, jakbyś usłyszał o moich gafach...

(kiedyś kupiłem
> sobie wielgachne jabłko i naprawdę szczęka wypadła mi z zawiasów - w
mogłem
> pokroić, ech... :)) W każdym razie nic przyjemnego :)

Nie no, przepraszam że się uśmiałam z Twojego nieszczęścia, ale jak sobie to
wyobraziłam... :DDD
Wybacz...

> A tak na poważnie - zdolniacha jesteś - również jestem z Ciebie Dumny :)

No dobra dosyć tego, bo jeszcze wpadnę w samozachwyt ;-)
Pozdrówki :-)
Elle.

1. Data: 2003-03-09 13:34:21

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle wrote:

[ciach]

> (kiedyś kupiłem
>
> Nie no, przepraszam że się uśmiałam z Twojego nieszczęścia, ale jak sobie
> to wyobraziłam... :DDD
> Wybacz...

OK, liczyłem na to, że kogoś rozbawię :))

> No dobra dosyć tego, bo jeszcze wpadnę w samozachwyt ;-)

No, OK... jeszcze miałem dodać kilka rzeczy - ale skoro nie chesz, to nie
:)))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-09 14:14:51

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" w news:b4fdkm$qqp$1@ochlapek.sierp.net napisał(a):

> Potrafię się odwdzięczyć, prawda? :))

Elle... Tomku... zawstydzacie mnie kurcze *^^*

;-)

> jesteś - również jestem z Ciebie Dumny :)

Mnie tez sie bardzo podoba :-)

A tak przy okazji... Pomyslalem sobie, ze moze (za te moze mi sie od
Redakcji chyba dostanie ;-P) warto zareklamowac jeszcze jeden dzial bo byc
moze nie wszyscy wiedza, iz istnieje taka mozliwosc.

http://www.psphome.htc.net.pl/wybrane.html

Zgodnie z tym co pisze na stronce:

"Jeśli przeczytasz tam post, który Twoim zdaniem powinien się znaleźć w
tym tutaj zestawieniu, wyślij jego forward do redakcji. Formularz na dole
strony Ci to ułatwi."

Sprawdzalem - formularz jest i dziala ;-) Jesli wiec uznacie jakis post za
godny zachowania i wyroznienia (w czelusciach ogolnego archiwum smakowite
kaski gina tragicznie) to jest taka mozliwosc. Warunki jakie post musi
spelniac sa zamieszczone w tzw. FAQ serwisu PSPHome
(http://www.psphome.htc.net.pl/porzep.html) :-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-03-09 14:33:46

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" w news:b4fd2k$qei$1@ochlapek.sierp.net napisał(a):

> wydaje mnie się, że wyglądam na niej lepiej (wiem, że
> trudno w to uwierzyć - w moim przypadku) niż w
> rzeczywistości - czyli co? Nieuchronne rozczarowanie
> w realu :)))

:-) Wyglada sie tak, jak sie wyglada - sa lepsze i gorsze dni ;-) A
odczucia sa subiektywne. Wlasciciel powierzchownosci moze miec zly dzien i
jest bardzo krytyczny wzgledem swojego wygladu. Ktos inny ma jednak lepszy
dzien i zupelnie sie z ta osoba nie zgodzi ;-)

> Nie to, że prowokuję:

Liczylem na to bo jak ludzi kupa to i Herkules dupa ;-P Moze wiec patrycja
jednak ulegnie? ;-P No i nie tylko patrycja :-)

> - 'no', czy jest tutaj jeszcze ktoś tak odważny jak
> ja?

To nie jest smieszne kurcze - faktycznie wymaga od czlowieka pewnej odwagi
(ja mialem dlugo watpliwosci czy dobrze zrobilem). Ci dla ktorych to nie
stanowi najmniejszego problemu decyduja sie od razu. Cala reszta... powody
moga miec rozne. Bywa tak, ze ktos ma obawy czy ma prawo do wlasnej
prezentacji (bo wydaje mu/jej sie, ze tak malo dla grupy znaczy), wstydzi
sie lub cos tam jeszcze. Mysle, ze ta Aleja moze dla takich ludzi stanowic
swietna sale treningowa :-) Jak juz pare razy pisalem to do niczego nie
zobowiazuje (po Twoja dusze Tomku zglosil sie juz ktos? ;-P). Moze to byc
taki niewielki krok do przodu w kierunku odkrycia, ze mozna znalezc swoje
miejsce i nie trzeba biegac z kata w kat :-)

> (i cała reszta Szanownej "Alei Gwiazd" :)

Osobiscie mam watpliwosci czy "Aleja Gwiazd" jest dobra nazwa... moze
oniesmielac tych, ktorzy gwiazdami sie nie czuja ;-) Szkoda by bylo aby
ktos z tego powodu zrezygnowal z wyrazenia siebie i swojego przywiazania
do grupy :-) Bo to troche jak wpis do ksiegi pamiatkowej ;-)

> Wersja poważniejsza: polecam, miła obsługa, miła
> korespondencja, miła pomoc (wszystko na TAK).

Moge tylko potwierdzic - mnie tez nikt nie pobil! ;-)

1. Data: 2003-03-09 14:42:25

Temat: Odp: "Aleja Gwiazd"
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg
> Liczylem na to bo jak ludzi kupa to i Herkules dupa ;-P Moze wiec patrycja
> jednak ulegnie? ;-P No i nie tylko patrycja :-)

odczep się upierdliwy człowieczku ;)
masz wirtualnego buziaka ode mnie ;)

ps: jakoś tam zaglądam i zaglądam i nie widzę żadnych nowych twarzy.. hmm..

Gaaaaaanbaaaareeeeeeeeee e!
IDEAŁ KOBIETY??
Prezent na Dzień Kobiet
temat taki mnie meczacy + pomoc moze i tez (krotko/dlugie)
pogoda wyjatkowo zacheca do spaceru :)