Alergi + przeziebienie

1. Data: 2005-06-22 16:23:52

Temat: Alergi + przeziebienie
Od: "Art3" <a...@s...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam alergie na pylki, ostatnio dodatkowo sie przeziebilem co jak wiadomo
wiaze sie ze sporym katarem i mimo, ze katar jest juz coraz mniejszy nieraz
"dusze sie", po prostu pojawia sie odruch przelykania i przez kilka sekund
nie moge zlapac powietrze.

Astmy nie mam stwierdzonej, jednak mimo to lekarz zapisal mi na wszelki
wypadek inchalator - Zafiron, biore toto i nie skutkuje.

Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?

2. Data: 2005-06-23 08:35:31

Temat: Re: Alergi + przeziebienie
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d9c3aq$8v9$1@inews.gazeta.pl
Od: Art3 <a...@s...go2.pl>
Było:
> Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?

Brak kolejnych badań...

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

Tu znajdziesz potrzebne informacje
Dobry dermatolog - może ktos polecic dobrego dermatologa ?
który rezonans lepszy
medyki nieuki
watroba i wizyta u onkologa