Alergia.

1. Data: 2012-01-18 00:41:15

Temat: Alergia.
Od: Michał Szatański <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to, że za alergię powodują spaliny. W moim przypadku doszło do
uszkodzenia oskrzela.

2. Data: 2012-01-18 03:48:32

Temat: Re: Alergia.
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 01:41, Michał Szatański pisze:
> Wygląda na to, że za alergię powodują spaliny. W moim przypadku doszło
> do uszkodzenia oskrzela.
He, he. Przypomniał mi się mój były pryncypał, który mawiał miej więcej tak:
"z powodu na wiele nieporozumień" albo:
" nie siejcie u fetyszyzmu"
Jacek

3. Data: 2012-01-18 19:27:34

Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 01:41, Michał Szatański <m...@o...pl> wrote:
>  Wygląda na to, że za alergię powodują spaliny. W moim przypadku doszło do
> uszkodzenia oskrzela.

Politycy juz nad tym pracuja - za produkcje spalin beda placic grube
miliony geszewciarzom z UE.
Wzrosnie cena wegla, gazu i wszystkiego innego - wiec bedzie mniej
spalin.

4. Data: 2012-01-18 21:44:48

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

rotfl

5. Data: 2012-01-19 05:21:02

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-01-2012 o 20:27:34 Marek <m...@g...com>
napisał(a):

> Politycy juz nad tym pracuja - za produkcje spalin beda placic grube
> miliony geszewciarzom z UE.
> Wzrosnie cena wegla, gazu i wszystkiego innego - wiec bedzie mniej
> spalin.

Ale twoja głupota już osiągnęła apogeum i wzrosnąć nie może.
--
stevep

6. Data: 2012-02-02 07:49:32

Od: Michał Szatański <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

miliony geszewciarzom z UE.
Wzrosnie cena wegla, gazu i wszystkiego innego - wiec bedzie mniej

Tak w ogóle to ostatnio silnik mi się źle kojarzy.

7. Data: 2012-02-02 08:02:16

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 20:27, Marek pisze:

> Politycy juz nad tym pracuja - za produkcje spalin beda placic grube
> miliony geszewciarzom z UE.
> Wzrosnie cena wegla, gazu i wszystkiego innego - wiec bedzie mniej
> spalin.

A za produkcje CO2 w zaleznosci od pojemnosci pluc beda placic obywatele
ewrokolchoza :)

8. Data: 2012-02-03 05:04:35

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-02-2012 o 09:02:16 u2 <u...@o...pl> napisał(a):

> A za produkcje CO2 w zaleznosci od pojemnosci pluc beda placic obywatele
> ewrokolchoza :)

Mógłbym nie znając utora bez trudu rozszyfrować co za kretyn to napisal.

--
stevep

9. Data: 2012-02-06 00:08:36

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Szatański" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wygląda na to, że za alergię powodują spaliny. W moim przypadku doszło do
> uszkodzenia oskrzela.

Jakeś ryba, to skrzeli, jak człowiek, to oskrzeli.
Dobrze, że spaliny mózgu nie zatruły ...

Feromon

Cytrynian potasu poszukiwany
ubezpieczenie od urodzenia dziecka
Czy wypisanie recepty ...