Alergia przez odczulanie?

1. Data: 2002-10-18 08:11:31

Temat: Alergia przez odczulanie?
Od: nuncy <k...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od dwóch lat odczulam się szczepionka o nazwie Catalet T (czyli w tym
roku zaczynam trzecią sesję). Mam alergie na pylki traw, kurz, no ale
sama szczepionka jest, podobno, na pylki. Jednak od czasu przyjmowania
szczepionki zaczela mnie swedziec skora w okolicach szyi, klatki
piersiowej i plecow (i to bardzo wkurzajace swedzenie). Ze swedzeniem
mam spokoj, na trzy dni, po polkniecu 1 tabletki Flonidanu.
Pytanie: czy odczulanie moglo spowodowac u mnie powstanie alergii
skórnej? Zaznaczam, za swedzenie nie wystepowalo przed rozpoczeciem
odczulania.

Pozdrówko

2. Data: 2002-10-18 08:34:10

Temat: Re: Alergia przez odczulanie?
Od: d...@p...onet.pl (Danka) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Osobiście nie wierzę w to, aby swędzenie wywołane było rozpoczęciem leczenia
odczulającego. Przecież te szczepionki to tylko minimalne dawki tych pyłków
(oczywiście odpowiednio przygotowanych). Wydaje mi się, że to tylko zbieg
okoliczności, ale tak to już jest z nami alergikami. Moja córka też jest
uczulona na pyłki traw i była odczulana Allergovitem sezonowo, od ponad roku
przeszła na odczulanie całoroczne. Muszę przyznać, że to daje lepszy efekt.
W przypadku alergii bardzo ważna jest ogólna odporność organizmu, warto nad
tym popracować. Może skorzystasz z akupresury. Polecam www.akupresura.prv.pl

3. Data: 2002-10-19 07:21:22

Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie: czy odczulanie moglo spowodowac u mnie powstanie alergii
> skórnej? Zaznaczam, za swedzenie nie wystepowalo przed rozpoczeciem
> odczulania.

A co na to lekarz prowadzacy odczulanie ? Swiad w trakcie odczulania moze
byc zapowiedzia nawet ciezkich powiklan w postaci wstrzasu anafilaktycznego.
Ale od tego jest alerolog, ktory o tym, wszystkim wie i potrafi zareagowac.
To zbyt powazna sprawa aby stawiac diagnozy przez internet.

Chris

4. Data: 2002-10-20 17:06:23

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Odczulanie jako walka z alerią jest metodą kontrowersyjną w świecie medycyny. W
wielu krajach nie stosuje się jej w ogóle. Musisz poinformować o Twoich
spostrzeżeniach lekarza, który prowadzi odczulanie. Może należy zmniejszyć
dawkę? Wydaje mi się, że celowe byłoby przerwanie odczulania na jakiś czas i
obserwowanie reakcji Twojej skóry. Pozdrawiam,

Trzeci migdał+dentystyka+szpit ale w Warszawie
Persen.
test
zgrubienie pod skórą twarzy
Pomocy!