Alergia - szukam skutecznej pomocy

1. Data: 2001-06-13 13:21:38

Temat: Alergia - szukam skutecznej pomocy
Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od co najmniej 15 roku zycia (teraz mam 33 lata) cierpie na dosc ostry
przypadek alergii pylkowej (uczulenie glownie na trawy), ktora objawia
sie nie tylko kichaniem i lzawieniem, ale rowniez okresowa, calkowita
niedroznoscia nosa i trudnosciami w oddychaniu. Szczesciem w
nieszczesciu jest to, ze na razie nie wykryto u mnie astmy, ale i bez
tego zycie w czasie pylenia traw jest prawdziwym koszmarem.
Przez kilka lat przechodzilem tradycyjne leczenie odczulajace, jednak
rezultat byl prawie zaden! Chyba, ze uznamy, ze sukcesem jest to, ze moj
stan sie znacznie nie pogorszyl.
Moje pytanie jest nastepujace: czy ktos z Was zna gabinet medycyny
chinskiej, homepatyczny lub jakikolwiek inny, w ktorym moglbym sprobowac
skutecznej terapii? (mieszkam w Krakowie).
Mam juz serdecznie dosc chodzenia po miescie z mokra szmata na twarzy,
akurat wtedy, kiedy sa najpiekniejsze dni lata...:-(

Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc

Marek

2. Data: 2001-06-13 16:42:08

Temat: Re: Alergia - szukam skutecznej pomocy
Od: j...@l...localdomain (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Jun 2001 15:21:38 +0200, Marek Wojtaszek
<m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>przypadek alergii pylkowej (uczulenie glownie na trawy), ktora objawia
>
>Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc

Nie ma pomocy. Mam to od 17, obecnie 56. Kurację odczulającą sobie
zafundowałem 10 lat temu, bez rezultatu. Obecnie używam Zyrtexu, a jak
jest najgorzej to doraźnie Rhinocort, Lomusol, Bioparox w przypadku
powikłań. Dopracuj się własnego zestawu. Na lekarzy nie licz, oni się nie
znają (z wyjątkiem tych z katarem siennym ;) Czytaj o lekarstwach,
wypróbowywuj i ciesz się że nie żyłeś w czasach kiedy jedynym lekarstwem
był AlerganS ;)

Jacek

ps. Z wiekiem słabnie, pociesz się.

3. Data: 2001-06-13 16:54:09

Od: "Nika" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wojtaszek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B2768E1.A14B2642@poczta.onet.pl...
> [...]
> sie nie tylko kichaniem i lzawieniem, ale rowniez okresowa, calkowita
> niedroznoscia nosa i trudnosciami w oddychaniu.
Mam to samo od 6 roku życia, na trawy i żyto. Nie mam żadnych doświadczeń z
medycyną alternatywną w tym zakresie, ale w tym roku wzięłam drugą serię
Pollinex + Rye i muszę powiedzieć, że czuję wyraźną poprawę - ostre objawy
mam dopiero od dzisiaj i bardzo skutecznie wytłumiły mi je te leki, co
zwykle, czyli tabletki Loratine + aerozol Budesonid.

Tak jak napisał Jacek, musisz znaleźć swój własny zestaw, który będzie
działał. Czy chodzisz do alergologa? Ja chodzę do poradni na Dunajewskiego
(dawniej Skarbowa), jest względnie.

Zdrowia życzę,

Nika

4. Data: 2001-06-13 21:04:28

Od: "Tapix" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam od 8 lat (aktualnie 25), mój sposób to Claritine 1,5 tabletki
dziennie. Jedna rano po śniadaniu, druga połówka po obiadku :)
I odtąd mogę iść na łąkę.
Zyrtec - dawał mi skrzepy w nosie i senność. Brak tych objawów z Claritine.

5. Data: 2001-06-14 11:56:34

Od: "Livia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również mam alergię na różnego rodzaju pyłki, a szczególnie na trawę.
Objawy takie jak Twoje (katar, łzawienie, kichanie - czasem całkowicie
zapchany nos co doprowadzało mnie do szału).
Czy próbowałeś jakiś leków ? Ostatnio reklamują nowy lek o nazwie NALERGINE,
który naprawdę ulżył mi w cierpieniu. Ma on trochę inny skład niż tradycyjny
Zyrtec - spróbuj.
Pozdrawiam Livia

6. Data: 2001-06-14 12:28:32

Od: "Livia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapix" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I odtąd mogę iść na łąkę.
> Zyrtec - dawał mi skrzepy w nosie i senność. Brak tych objawów z

Niestety Claritine jest na receptę, ale od miesiąca jest lek na tej samej
linii produkcyjnej co Claritine i jest bez recepty - NALERGINE. Jeżeli nie
wieżycie sprawdźcie producenta -oprócz Bristol-Myers-Sqiibb jest jeszcze na
opakowaniu nazwa Schering-Plough Labo. Ciekawostką jest to, że jest on jako
jedyny dopuszczony do użytku w Armii Amerykańskiej. Świadczy to o tym, że
jest to najwyższej jakości Loratydyna (składnik czynny leku) na rynku.
Pozdrawiam Livia

7. Data: 2001-06-15 09:56:26

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Livia napisał(a):

> Czy próbowałeś jakiś leków ? Ostatnio reklamujš nowy lek o nazwie NALERGINE,
> który naprawdę ulżył mi w cierpieniu. Ma on trochę inny skład niż tradycyjny
> Zyrtec - spróbuj.

Nie probowalem tego ostatniego, bo sadzilem, ze, podobnie jak Allertec jest tym
samym co Zyrtec, ktory tylko delikatnie lagodzi objawy.
Sprobuje jednak - co mi szkodzi. Dziekuje za wszystkie rady!

Marek

P.S. Zaczalem myslec o akupunkturze, bo sam bylem swiadkiem prawdziwego cudu.
Mialem przyjaciela, ktory mial taki sam stan jak ja, tyle ze nie sezonowo, ale
okragly rok. To jest dopiero jazda! Wyobrazcie sobie, ze poszedl na
dwutygodniowa terapie akupunkturowa i to co sie potem z nim stalo przeszlo
wszelkie oczekiwania - facet jakby urodzil sie ponownie. Zero kataru, zero
dusznosci - nie ten czlowiek. Niestety bylo to ok 10 lat temu i dawno nie mialem
z nim kontaktu, wiec nie wiem jak znalezc tego magika, co go uzdrowil.

8. Data: 2001-06-15 10:42:20

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Livia napisał(a):

> [...]
> jedyny dopuszczony do użytku w Armii Amerykańskiej. Świadczy to o tym, że
> jest to najwyższej jakości Loratydyna (składnik czynny leku) na rynku.

Tak przy okazji polecam serwis http://www.leki.med.pl, gdzie mozna sie np.
dowiedziec pod jakimi nazwami handlowymi mozna odszukac lek. Np. popularny
Zyrtec to tylko nazwa handlowa leku o nazwie Cetirizinum, oraz ze moze on
wystepowac pod nazwami: AllertecŽ, AmertilŽ, VirlixŽ, ZyrtecŽ. Polecam.

9. Data: 2001-06-15 15:48:40

Od: j...@l...localdomain (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>z nim kontaktu, wiec nie wiem jak znalezc tego magika, co go uzdrowil.

Pozostań sceptyczny. Przydatność akupunktury do czegokolwiek oprócz
nabijania kasy aplikującym, jest bardzo dyskusyjna. Nie wiadomo na co był
chory ten człowiek z przykładu a sugestia nie takie rzeczy sprawia.
No chyba że masz dużo forsy i lubisz eksperymenty ;)
Jacek

10. Data: 2001-06-16 10:14:18

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wojtaszek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B29E68C.1048CDEB@poczta.onet.pl...

> [...]
> Zyrtec to tylko nazwa handlowa leku o nazwie Cetirizinum, oraz ze moze on
> wystepowac pod nazwami: AllertecŽ, AmertilŽ, VirlixŽ, ZyrtecŽ. Polecam.

A co byś powiedziała na Rotadin?

Ale AFRODYZJAKI !
Kuracja pozwalająca odzyskać utracone włosy (likwidacja łysiny)
Drugie włosy
Cos na sen
chlamydia