Re: Alergia - szukam skutecznej pomocy

From: "Nika" <m...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Alergia - szukam skutecznej pomocy
Date: Wed, 13 Jun 2001 18:54:09 +0200

Użytkownik "Marek Wojtaszek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B2768E1.A14B2642@poczta.onet.pl...
> Od co najmniej 15 roku zycia (teraz mam 33 lata) cierpie na dosc ostry
> przypadek alergii pylkowej (uczulenie glownie na trawy), ktora objawia
> sie nie tylko kichaniem i lzawieniem, ale rowniez okresowa, calkowita
> niedroznoscia nosa i trudnosciami w oddychaniu.
Mam to samo od 6 roku życia, na trawy i żyto. Nie mam żadnych doświadczeń z
medycyną alternatywną w tym zakresie, ale w tym roku wzięłam drugą serię
Pollinex + Rye i muszę powiedzieć, że czuję wyraźną poprawę - ostre objawy
mam dopiero od dzisiaj i bardzo skutecznie wytłumiły mi je te leki, co
zwykle, czyli tabletki Loratine + aerozol Budesonid.

Tak jak napisał Jacek, musisz znaleźć swój własny zestaw, który będzie
działał. Czy chodzisz do alergologa? Ja chodzę do poradni na Dunajewskiego
(dawniej Skarbowa), jest względnie.

Zdrowia życzę,

Nika