Leki na zapalenie żołądka

1. Data: 2022-10-21 17:50:53

Temat: Leki na zapalenie żołądka
Od: Marek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem Duomax (antybiotyk) i Metronidazol (antybakteryjny) . Ten drugi
trochę usypia i jest kilka razy droższy od antybiotyku. Kiedyś na wrzody
i ból w żołądku dawali tylko antybiotyk i osłonkę, a teraz wciskają
jakieś drogie wynalazki. Nie wiem czy ja idę do lekarza czy sprzedawcy
leków.

2. Data: 2022-12-16 20:30:48

Temat: Re: Leki na zapalenie żołądka
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-10-21 o 17:50, Marek pisze:
> [...]
> i ból w żołądku dawali tylko antybiotyk i osłonkę, a teraz wciskają
> jakieś drogie wynalazki. Nie wiem czy ja idę do lekarza czy sprzedawcy

Dziś prawdziwych lekarzy już nie ma. (prawie)

Pacjent na rezonans magnetyczny
Kolejki do punktów krwiodawstwa
Problem ze złamaniem u starszej osoby