1. Data: 2022-02-11 18:21:34

Temat: Index glikemiczny - -zmniejszenie dla ziemniaków i frytek
Od: "u...@w...pl" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doczytałem się że chcąc zmniejszyć index glikemiczny dla ziemniaków
należy je ugotować, ostudzić i zamknąć w lodówce . Zjeść można następnego dnia. Index
glikemiczny spada podobno z 95 do 21. W zwiążku z tym mam 2 pytania :
1. Czy to prawda ?
2. Czy dla frytek można zastosować podobną akcję i jak wtedy będa wyglądały
te indexy glikemiczne ?