1. Data: 2022-01-11 11:09:08

Temat: Fenopro-kumarol przed zabiegiem chirurgicznym.
Od: Szczepan <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 10 lat, z powodu utrwalonego migotania przedsionków, używam lek
zmniejszający krzepliwość,
Fenopro-kumarol (Marcumar) czas działania 7--14 dni.
Ostatnio skierowano mnie na Biopsję Gruczołu Krokowego.
Lekarz urolog polecił mi przed zabiegiem odstawić lek na krzepliwość
krwi, jak to wykonać przy moim schorzeniu i leku o działaniu do 14 dni,
to nie jego sprawa.
Lekarz rodzinny nie zna tego niemieckiego leku i też nie ma dobrego
rozwiązania.
Mam taka koncepcje aby najpierw zmienić lek rozrzedzający krew na
Acenoku-maryna (Sintrom) z okresem działania 1,5 - 2,0 dni i na 36
godzin przed operacją odstawić lek.
Czy to jest dobry pomysł?
--
Tomasz

Avast.

2. Data: 2022-01-11 22:29:37

Od: Jozef Stanin <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.01.2022 o 11:09, Szczepan pisze:
> [...]
> Mam taka koncepcje aby najpierw zmienić lek rozrzedzający krew na
> Acenoku-maryna (Sintrom) z okresem działania 1,5 - 2,0 dni i na 36

Nie podpowiem w temacie ale jak jesteś szczepanem, to możesz mieć
problemy z krzepliwością.
Nic nie sugeruję lecz chyba ja bym leku nie odstawiał.
Powodzenia i zdrowia życzę.

--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

(Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)

Pfizer przekazał złe wieści. Szczepionka nie działa na małe dzieci dzisiaj 12:50
UK covid19 ponad 90.000 zarażonych dzisiaj, a wszyscy zaszczepieni 2x 3x
Kraska
pacjent.gov.pl
Moderna - czy rośnie od niej sierść?