Kolejki do punktów krwiodawstwa

1. Data: 2022-02-28 21:55:44

Temat: Kolejki do punktów krwiodawstwa
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś widziałem kolejkę na kilkadziesiąt osób, to zapewne kilka godzin czekania,
wywiadu nie robiłem, ale być może większość
stojących to sąsiedzi zza Buga, Ukraino nie daj się Rosji!

2. Data: 2022-03-13 21:40:42

Temat: Re: Kolejki do punktów krwiodawstwa
Od: Henryk Hajdan <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022.02.28 o 21:55, ąćęłńóśźż pisze:
> Dziś widziałem kolejkę na kilkadziesiąt osób, to zapewne kilka godzin
> czekania, wywiadu nie robiłem, ale być może większość stojących to
> sąsiedzi zza Buga, Ukraino nie daj się Rosji!

Oglądałem w TV, że krew się przeterminowywuje i nawoływali do oddawania.
Dziwne, że tyle krwi ile mają nie zostało zużyte.

Problem ze złamaniem u starszej osoby
Rozwój wodonercza
przyszła do mnie ankieta