Pacjent na rezonans magnetyczny

1. Data: 2022-04-05 21:48:24

Temat: Pacjent na rezonans magnetyczny
Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest, jeśli pacjent miał robione USG i potem tomograf, ale jest
też wskazanie na rezonans magnetyczny, to lekarz radiolog opisując
obrazy z rezonansu, widząc wyniki USG i tomografu, zwraca uwagę tylko na
to na co jest wskazanie w skierowaniu ?

2. Data: 2023-01-26 13:48:18

Temat: Re: Pacjent na rezonans magnetyczny
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2022 o 21:48, Krzysztof kw1618 pisze:
> [...]
> obrazy z rezonansu, widząc wyniki USG i tomografu, zwraca uwagę tylko
> na to na co jest wskazanie w skierowaniu ?

Nie tylko na to, można by się zdziwić ile innych rzeczy czasem wynika po
rezonansie w odniesieniu do wcześniejszej diagnostyki na innych
urządzeniach. A to że radiolog w pierwszej kolejności odnosi się do
wcześniejszych wyników to chyba normalne, rezonans w dzisiejszej
diagnostyce to tzw pierwszy po bogu.

3. Data: 2023-02-02 14:02:13

Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2023-01-26 o 13:48, Trybun pisze:

> [...]
> urządzeniach. A to że radiolog w pierwszej kolejności odnosi się do
> wcześniejszych wyników to chyba normalne, rezonans w dzisiejszej

I tu dochodzimy do funkcji WIARY. ;-)

idziesz do lekarza z wiara że Ci pomoże. Po zrobieniu RM głowy.
tomografii szczęki i pantonogramu ;-) i innych badań krwi tarczyca
cukrzyca nadcisnienie....
Lekarze:
- naurolog
- chrirurg szczękowy
- stomatolog
- laryngolog

Nadal nie wiedza dlaczego boli głowa.
laryngolog wysyła do pulmunologa aby wukluczyć problemy z oddechem
pulmunologi wysyła do laryngologa bo żeby zrobić prawidłowe badanie
odechu trzeba wykluczyć problemy z przepływem w górnych drogach
oddechowych ;-)

A chirurg szczękowy nie potrafi powiedzieć co zrobić z martwym żębem
który może być przyczyną torbieli (choć i tu zdania są podzielone)
bo on się na zębach to nie zna i wysyła do stomatologa

ZATOCZYLIŚMY KOŁO

Tak wiem to indywidualny przypadek mój z ostatnich kilku tygodni.

Ale DO KURWY NĘDZU idealnie odwzorujący stan wiedzy medycznej

Gdybym był mechanikiem samochodowym z takim poziomem wiedzy wstydziłbym
sie brać od ludzi pieniądze.

ALE LEKARZE BIORĄ I TO BEZCZELNIE, POD STOŁEM I OFICLALNIE I KIERUJĄ DO
KOLEJNYCH SWOICH NAJLEPSZYCH KUMPLI DO PRYWATNYCH PRAKTYK

4. Data: 2023-02-03 10:00:26

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2023 o 14:02, _Master_ pisze:

> [...]
>
> ALE LEKARZE BIORĄ I TO BEZCZELNIE, POD STOŁEM I OFICLALNIE I KIERUJĄ
> DO KOLEJNYCH SWOICH NAJLEPSZYCH KUMPLI DO PRYWATNYCH PRAKTYK

Lekarz to żaden cudotwórca, jedyne czego pacjent po nim powinien
oczekiwać to rzetelność.  Badania diagnostyczne to pierwsza pomoc w
wiedzy na temat rodzaju schorzenia. A RM to na dzisiaj nr1 w
diagnostyce. A w ocenie wyniku RM na pierwszym miejscu powinno być
różnicowanie z wynikami wcześniejszych badań diagnostycznych typu RTG KT
itd.

W współczesnym aucie też mało co zrobisz bez komputera diagnostycznego.

Ano biorą, i cały ambaras w tym że wszyscy oprócz pacjenta są zadowoleni
z takiego stanu rzeczy.  Tzw służba zdrowia wymaga pilnej reformy,l bo
teraz coraz częściej zamiast lekarzy w gabinetach mamy biznesmenów.

5. Data: 2023-02-03 11:47:20

Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2023-02-03 o 10:00, Trybun pisze:

> Lekarz to żaden cudotwórca, jedyne czego pacjent po nim powinien
> oczekiwać to rzetelność.

Rzetelność obejmowałaby wielką tablicę przed wejściem że NIC NIE
GWARANTUJĘ, NIE ODPOWIADAM ZA BŁĘDY
SKUTKI ZDROWOTNE i materialne PONOSISZ TY ;-)

> [...]
> diagnostyce. A w ocenie wyniku RM na pierwszym miejscu powinno być
> różnicowanie z wynikami wcześniejszych badań diagnostycznych typu RTG KT

W moim przypadku dokładnie tak było. Coś to dało? NIC

> W współczesnym aucie też mało co zrobisz bez komputera diagnostycznego.

Ale jak elektryk mechanik nie potrafi zreperować (posiadając czy nie
posiadając komputera diagnostycznego) TO KASY NIE BIERZE ;-)

> Ano biorą, i cały ambaras w tym że wszyscy oprócz pacjenta są zadowoleni
> z takiego stanu rzeczy.  Tzw służba zdrowia wymaga pilnej reformy,l bo
> teraz coraz częściej zamiast lekarzy w gabinetach mamy biznesmenów.

Czy ktoś z bandy czworga w sejmie jest w stanie zrobić prawdziwą reformę?

Zawsze jakieś kurwa wymówki. i ciągle jesteśmy w tym gównie do którego
im więcej kasy się wleje dalej zostaje gównem

PS. Zdarzyło mi się parę lat temu że prywatnie ;-) hirurg płucny w
luxmedzie NA LEWO czyli okradał luxmed z zarobku, wycinał mi
wrastającego paznokcia.

Efekt paznokieć wyrósł od nowa (nie życzę nikomu)
potem się dopiero dowiedziałem wygooglałem że i poszedłem na badanie
dermatologiczne i sprawa została załationa ANTYBIOTYKIEm domiejscowo +
ogólnie i w 2 tygodnie się zagoiło.

Nie muszę przypominać że oglądało palucha dwóch rodzinnych, dermatolog i
tenże chirurg.

Tak też jednostkowy przypadek ale ja co tydzień słyszę podobne historie

PS. 2 dzisiaj idę do psychiatry który 2 lata pchał we mnie leki
obiecując że bóle głowy przejdą.

mam od niego wydusić gratisowe wypisanie zaświadczenia do zusu i zabrać
dokumentację medyczną

Czy mu normalnie wygarnąć a nawet wpierdolić?

Nadmienię że inny lekarz neurolog był zszokowany tym co we mnie
psychiatra wciskał
ZERO EFEKTU a leki muszę dalej brać bo spania nie będzie.

Może kurwa ODSZKODOWANIE? ;-)

6. Data: 2023-02-07 12:07:35

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2023 o 11:47, _Master_ pisze:

> Rzetelność obejmowałaby wielką tablicę przed wejściem że NIC NIE
> GWARANTUJĘ, NIE ODPOWIADAM ZA BŁĘDY
> SKUTKI ZDROWOTNE i materialne PONOSISZ TY ;-)

Nie, rzetelność to tylko świadczenie usług na swoich możliwości i
potrzeb pacjenta. Czyli poważne podejście do zawodu który wykonuje w
gabinecie w stosunku do pacjenta. Ja w odróżnieniu od was nie oczekuje
że facecik czy babka w białym fartuchu uleczy mnie z zaziębienia, bo na
to trzeba cudotwórcy a nie lekarza,  ja wymagam tylko poważnego
traktowania, tymczasem coraz więcej lekarzy (szczególnie ci w
przychodnich) traktuje pacjentów jako zło konieczne. Notoryczne
spóźnienie się do pracy to już zdaje się norma i czują sie w tym
procederze zupełnie bezkarni. Co tam dla nich kolejka pacjentów przed
drzwiami, ważniejsze są sprawy pana lekarza.

> Badania diagnostyczne to pierwsza pomoc w
>
> W moim przypadku dokładnie tak było. Coś to dało? NIC

Czego wobec tego oczekujesz? Możliwe że masz jakieś nerwobóle.

> Ale jak elektryk mechanik nie potrafi zreperować (posiadając czy nie
> posiadając komputera diagnostycznego) TO KASY NIE BIERZE ;-)

Zależy jaki mechanik, na zdrowy rozum nikt nie będzie się zajmował
czyimś autem przez dzień za friko. Większość ma cennik na samo
podłączenie pojazdu do kompa.

> [...]
> psychiatra wciskał
> ZERO EFEKTU a leki muszę dalej brać bo spania nie będzie.

Nie ma takiej woli, oni (układ) sami dla siebie maja się dobrze, a wiec
po co mieliby to zmieniać?

W każdym zawodzie zdarzają się pateroki, ale tu zdaje się masz rację -
wśród tych pateroków lekarze mają najlepszą ochronę, wydaje się być to
nieprawdopodobne ale wielu z tych szkodników jako lekarze przechodzi na
emerytury. Co my pacjenci możemy? - szczerze pisząc nie mam pojęcia,
droga sądowa na pewno nie będzie usłana różami. Wszelkie diagnozy trzeba
by załatwić prywatnie, a na pewno nie są to tanie rzeczy, a ostateczna
wygrana to wielki znak zapytania. Ten KRAJ zdecydowanie wymaga naprawy!

7. Data: 2023-02-07 12:56:18

Od: Jacek <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 7 Feb 2023 12:07:35 +0100, użytkownik Trybun napisał:

> Ten KRAJ zdecydowanie wymaga naprawy!

Jasne! Lekarzy w kamasze, umundurować, pacjentów przydzielać rozkazem a
jak który umrze to lekarza pod ścianę.
No i oczywiście wszystkich innych którzy podpadli Trybunowi :)

--
Jacek

8. Data: 2023-02-07 23:27:15

Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2023-02-07 o 12:07, Trybun pisze:

> Nie, rzetelność to tylko świadczenie usług na swoich możliwości i
> potrzeb pacjenta. Czyli poważne podejście do zawodu który wykonuje w
> gabinecie w stosunku do pacjenta.

I to Ci wystarcza?

Rzetelnie informuję że nie dałem rady pana naprawić.
Pan idzie do mojego kolegi on na pewno pomoże ;-)

UWAGA UBAW PO PACHY!

Idę ci ja na USG tarczycy.
Pytam lekarza że jak już tu jestem to może zrobimy usg tętnic szyhnych
bo ma, skierowanie do tego samego gabinetu

No co pan. Ja się tym nie zajmuję.

Szkoda że się go nie zapytałem: A co? Za trudne? ;-)

> że facecik czy babka w białym fartuchu uleczy mnie z zaziębienia, bo na
> to trzeba cudotwórcy a nie lekarza,

Mas lekarzy w rodzinie? ;-)

Zdajesz sobie sprawę że to bardzo łatwa wymówka dla bumelanctwa,
fuszerki i tej całej korupcji w białych fartuchach?

Zdajesz sobie sprawę że teki niedopowiedzenie że lekarz leczy a nie
"wylecza" to żerowanie na ludzkiej naiwności czy prostolinijności?

To jest wg Ciebie W PORZĄDKU?

Ja nie pytam jak jest Ja Cię pytam dlaczego uważasz że tam powinno zostać?

Dziś technologia jest gotowa na przyznawanie lekarzom puntów w jednym
miejscu i tworzenie statystyk na bieżąco.

Ale STRACH JEST WIELKI I LOBBY KOPERTOWE NIE POZWOLI NA TAKIE FANABERIE

> [...]
> spóźnienie się do pracy to już zdaje się norma i czują sie w tym
> procederze zupełnie bezkarni. Co tam dla nich kolejka pacjentów przed

O masz... Mechanik samochodowy jakoś ponosi konsekwencje swojej
NIEWIEDZY. Przynajmniej nie dostanie ZAPŁATY.

A lekarz ZAWSZE ją dostanie choćby odpierdolił najgorszy numer świata.

> Czego wobec tego oczekujesz? Możliwe że masz jakieś nerwobóle.

Możliwe. I znowu poruszamy się w oparach wiary i przypuszczeń?

A te opary przynajmniej prowadza do rozpieprzenia wątroby jesli się
bierze kilkanaście tabletek na dobę ;-)

> Zależy jaki mechanik, na zdrowy rozum nikt nie będzie się zajmował
> czyimś autem przez dzień za friko.

Dlaczego tydzień? najgorsze neuki tak postępują.
Daje się klientowi rzetelną informację.
koszt dłubania to tyle a koszt wymiany podzespołu to tyle...
klient ma zdecydować co robić analizując czas i pieniądze.

U lekarza za obejrzenie RM bierze się 200 i kieruje do kolegi żeby on
też wziął 200. pacjent to jakoś łyka.

A wyobraź sobie takiego mechanika. Tu nawet sądownie można go ścigać.
lekarze się nie da bo on _leczył_ bo tylko do leczenia zmusza go
gratyfikacja.

Większość ma cennik na samo
> podłączenie pojazdu do kompa.

Ale to jak RM. BADANIE.

a i tak skasowanie błędów będzie darmowe po tym "podłączeniu"

A często to wystarcza

(Kiedyś po przygazówce na wstecznym w błocie wyskoczył mi w Almerze błąd
"ekologiczny" Sam się nie miał prawa usunąć choćby przez 5 lat auto
dalej jeździło i było "ekologiczne")

Co zrobiłeś aby to zmienić?

Na kogo głosowałeś?

9. Data: 2023-02-07 23:33:06

Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2023-02-07 o 12:56, Jacek pisze:
> Jasne! Lekarzy w kamasze, umundurować, pacjentów przydzielać rozkazem a
> jak który umrze to lekarza pod ścianę.
> No i oczywiście wszystkich innych którzy podpadli Trybunowi ?

A może wystarczy krzyknąć "Król jest nagi"

Wprowadzić konkurencję ubezpieczenia i leczenia (BONY)

Tak wiem to nie jest idealne rozwiązanie bo Niemcy się niby przejechali
i trochę to jednak scentralizowali bo jednak UE to socjalistyczny TWÓR ;-)

Podejście na zasadzie żeby było tak jak było to najgorsze wyjście.

Dzieci nam tego nie wybaczą!

10. Data: 2023-02-08 18:43:41

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2023 o 12:56, Jacek pisze:

> Jasne! Lekarzy w kamasze, umundurować, pacjentów przydzielać rozkazem a
> jak który umrze to lekarza pod ścianę.
> No i oczywiście wszystkich innych którzy podpadli Trybunowi :)

W sumie to nie lekarze winni. Podobnie jak całe państwo, to coś zwane
służba zdrowia jest źle zorganizowana.

Kolejki do punktów krwiodawstwa
Problem ze złamaniem u starszej osoby
Rozwój wodonercza