1. Data: 2023-05-29 16:54:22

Temat: Czym w uk zastąpić Enterol ?
Od: "u...@w...pl" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc w Polsce zrobiłem badania USG jamy brzusznej, badania krwi i moczu, test kału
na grzyby helicobacter i nic specjalnego nie stwierdzono. Do lekarza zgłosiłem się z
powodu permanentnego wzdęcia, gazów i brak apetytu, od sierpnia 2022 zjadłem 11
obiadów. Lekarz przepisał mi na koniec leki: Tribux, Xifaxan i Enterol. Nie wiem jak
to się stało ale w uk spostrzegłem brak Enterol'u który jak czytam wskazania lekarza
powinnem używaać 20 dni po skończeniu kuracji antybiotykowej przy pomocy Xifaxan'u.
Nie mogę rozpocząć kuracji bo właśnie nie mam tego Enterol'u. Czy może ktoś pomóc mi
w temacie ?

2. Data: 2023-05-29 21:23:49

Temat: Re: Czym w uk zastąpić Enterol ?
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:3dbb4b32-80fb-4d91-b3b1-fbbbf2d6c430n@googlegr
oups.com>
user u...@w...pl pisze tak:

> [...]
> stwierdzono. Do lekarza zgłosiłem się z powodu permanentnego
> wzdęcia, gazów i brak apetytu, od sierpnia 2022 zjadłem 11

Co masz na myśli? "zjadłem 11 obiadów od sierpnia"?

że tak nie możesz jeść?

> [...]
> Enterol'u który jak czytam wskazania lekarza powinnem używaać 20
> dni po skończeniu kuracji antybiotykowej przy pomocy Xifaxan'u.

w UK nie ma wielu naszych leków.

> Nie mogę rozpocząć kuracji bo właśnie nie mam tego Enterol'u. Czy
> może ktoś pomóc mi w temacie ?

Uważaj bo tymi Tribuxami Xifaxanami można sobie przymaskować raka.

Powinieneś zrobić jeszcze krew utajoną kilka razy
i marker CEA albo C19-9

Szczególnie uważać na spadek hemoglobiny i poziom CRP

--
Piter

Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

Taa daam
Leki na zapalenie żołądka
Pacjent na rezonans magnetyczny