Alergik w domu.

1. Data: 2000-01-03 22:15:03

Temat: Alergik w domu.
Od: "Jakub Szymonowicz" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okazało się że niestety, mamy w domu małego alergika. Mały bo ma trzy latka.
Co radzicie ? Od czego zacząć organizować nowe zycie ? Czy kurz ma duży
wplyw na jego dolegliwości ? Jaki kupic odkurzacz. I wiele, wiele innych
pytań.

Proszę o pomoc.

Kuba

2. Data: 2000-01-04 10:04:07

Temat: Re: Alergik w domu.
Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A moze lepiej zastanowic sie dlaczego choruje na alergie?
To o co pytasz jest leczeniem objawów a nie przyczyn.
Prawda?
Jacek

3. Data: 2000-01-04 12:53:08

Od: "walet" <r...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Szymonowicz napisał(a) w wiadomości: <84r71a$da1$1@h1.uw.edu.pl>...
> [...]
>Co radzicie ? Od czego zacząć organizować nowe zycie ? Czy kurz ma duży
>wplyw na jego dolegliwości ? Jaki kupic odkurzacz. I wiele, wiele innych

Cześć!
Sam jestem alergikiem i to od dobrych nastu lat.
Rada - zrób Mu testy w dobrej poradni alergologicznej (mogę polecić),
dowiesz sie wtedy na co mały jest uczulony. jeżeli do testów będzie za mały
to musiałbyś powiedzieć szerzej jakie są obiawy.
Lekarz wtedy przepisuje odpowiedni syrop.
Najważniejsze - alergia to choroba dziedziczna.
Ja przekazałem ja swojej młodszej córce.
Na razie tyle.

4. Data: 2000-01-04 16:29:16

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Co radzicie ? Od czego zaczšć organizować nowe zycie ? Czy kurz ma duży
> wplyw na jego dolegliwości ? Jaki kupic odkurzacz. I wiele, wiele innych

Masz malego alergika a nie wiesz na co jest uczulony? Do lekarza pierwszego
kontaktu, a od niego do alergologa. Tam testy i kuracja stosownie do wskazan.

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

5. Data: 2000-01-05 17:19:55

Temat: Odp: Alergik w domu.
Od: "Haneczka" <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najważniejsze - alergia to choroba dziedziczna.
> Ja przekazałem ja swojej młodszej córce.

W tej chwili wiekszosc ludzi ma alergie na cos (czasem nawet o tym nie
wiedzac) wiec wlasciwie w kazdej parze rodzicow znajdzie sie alergik.
Ja mam alergie chyba po matce razy 150 i do potegi 35.
Czasem zastanowmy sie nad tym, ze alergie poteguja zanieczyszczenia
srodowiska. Nastepne pokolenia beda coraz bardziej alergiczne. Wiec nie
produkujmy tony smieci i zanieczyszczen.
np. silniki Diesla (wiele wiecej zanieczyszczen niz benzynowce)
wszelkie PCV, np. okna z uwalniajacymi sie dioksynami i substancjami
szkodliwymi,
itddddddddd.........................................

6. Data: 2000-01-05 23:40:47

Temat: Re: Odp: Alergik w domu.
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2000 18:19:55 +0100, "Haneczka"
<s...@s...com.pl> wrote and nobody noticed it except me:

> [...]
>szkodliwymi,

Taaaaa.... Ja mam np. alergie na takie posty.

Marcin Kubicki
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

Wyrostek naskorny
Podsumowanie