Ależ nie czytajcie.

następny post »
From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Ależ nie czytajcie.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 10 Nov 2011 21:04:37 +0100

http://www.okiem.pl/czytelnia/art_aborcja.htm
"Przez wiele lat dr Adaäević był przekonany, że aborcja jest zabiegiem
chirurgicznym podobnym do wycięcia ślepej kiszki

Adaäević zapamiętał ten dzień na całe życie. Był studentem medycyny i w
pokoju lekarskim porządkował kartoteki. Siedział w kącie nad papierami, a w
pomieszczeniu zaczęli zbierać się ginekolodzy. Nie zwracając uwagi na
przycupniętego z boku studenta, opowiadali o różnych przypadkach ze swej
praktyki.

Doktor Rado Ignatović wspominał pewną ciężarną pacjentkę, która przyszła,
by usunąć swoje dziecko. Aborcja się nie udała, bo ginekolog nie potrafił
podwinąć szyjki macicy. Gdy lekarze zaczęli opowiadać o dalszych losach
kobiety, przysłuchujący się im Stojan zdrętwiał. Nagle zrozumiał, że
dentystka z pobliskiej przychodni, o której rozmawiają mężczyźni, to jego
matka.

- Ona już nie żyje, ale ciekawe, co się stało z dzieckiem, które chciała
usunąć - zastanawiał się jeden z ginekologów.

Stojan nie wytrzymał: - To ja jestem tym dzieckiem - powiedział wstając. W
pokoju zapadła cisza, a po chwili lekarze jeden po drugim zaczęli
wychodzić.(...)

- To jest prawdziwa wojna narodzonych z nienarodzonymi - mówi doktor. - W
tej wojnie wielokrotnie zmieniałem front. Najpierw jako nienarodzony byłem
skazany na śmierć, potem sam zabijałem nienarodzonych, teraz zaś staram się
ich bronić.(...) "

http://www.okiem.pl/cnota/aborcja_syndrom.htm
"(...)Pielęgniarki, które są z rodzącą dłuższy czas niż lekarze, a
następnie muszą "zająć" się dzieckiem przeżywają typowe objawy "syndromu
postaborcyjnego". (...)"