Algi morskie

1. Data: 2005-02-19 20:12:27

Temat: Algi morskie
Od: "ouiko" <o...@p...pl_antyspam> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
czy ktos z Was uzywal moze alg morskich (takie cos meduzowate w wodzie) w
celach leczniczych?
podobno trzeba je przemywac, dodawac cukier i rodzynki, mam lojotokowe
zapalenia skory i znajoma polecila mi pic z tego wode i nia tez przemywac
twarz,
Jakies Macie doswiadczenia?
pozdrawiam ouiko

2. Data: 2005-02-20 22:04:34

Temat: Re: Algi morskie
Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ouiko" <o...@p...pl_antyspam> napisał w wiadomości
> [...]
> podobno trzeba je przemywac, dodawac cukier i rodzynki, mam lojotokowe
> zapalenia skory i znajoma polecila mi pic z tego wode i nia tez przemywac

Absolutnie odżałuj kasę i idź po receptę do dermatologa, nie stosuj leczenia
wg poleceń znajomej. Chodzi o to, że gdyby stan Twojej skóry uległ
pogorszeniu wówczas znajoma nie poniesie odpowiedzialności za ploty i
zabobony, lekarz może też nie do końca ( w końcu zyjemy w Polsce), jednak w
większym stopniu niż znajoma. Algi mają działanie dość intensywne, a więc
cholera wie jakie 'cuda' mogą spowodować. Lepiej już zastosować kupiony w
aptece bez recepty preparat na 'łojotokowe zap. skóry' aniżeli algi wg
wskazań znajomej. Wiesz, w końcu to skóra.
pzdr

3. Data: 2005-04-11 21:24:25

Od: "Dorcia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam sie. kiedys pilam to obrzydlistwo bo moja mama.....bla blabla...ona
uslyszala od kolezanki, ona nie wiadomo skad itd.... Bylam zmuszona pic to
obrzydlistwo, az w koncu odwiedzil nas znajomy lekarz i zabronil nam tego
pic, bo wcale nie dziala na to co chcemy. Takze lepiej sobie odpusc

Strona muzeum anatomii
Zaburzenia mutacji - POMOCY !!!
alergia
umieram help