Alimenty

211. Data: 2004-12-30 13:46:42

Temat: Re: Alimenty
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@i...peel> napisał w wiadomości
news:cr0uju$sl6$1@news.onet.pl...

> Plotka i donos mogą być podstawą do wszczęcia legalnego dochodzenia.
> To tak w gigantycznym skrócie.

Zauważyłaś co napisałam akapit wcześniej ?

Monika

212. Data: 2004-12-30 13:49:37

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:

> Ten wątek już został roztrzęsiony z Adamem, ale przyznaję, poległam na
> trującej papryce ;)

Przyznam, ze odpisalam zanim doczytalam do konca- mój blad.

> Stąd, że na tych ludziach zostały przeprowadzone "badania rynkowe" -
> ustaliliśmy, jakie ceny byłyby dla nich do przyjęcia. A to czy ktoś jest
> zainteresowany byłoby zgłaszane "na bieżąco" czyli dzień przed.

Nie sadze. Sprawdzone w praktyce- wszystko wyglada slicznie w teorii a
potem sa zgrzyty.
Jednemu nie smakuje to, innemu tamto, jeszcze inny wprost Ci nie powie
bo mu glupio ale najchetniej by zrezygnowal a tymczasem atmosfera w
firmie ( zwlaszcza, ze tam pracujesz ) sie zageszcza.
Dodatkowa sprawa- niby dziwna ale zaobserowana niestety:
- Te obiady niby nie sa drogie, na etapie kalkulacji kazdy jest
zainteresowany. Po jakims czasie te codzienne pare zlotych zaczyna
ciazyc i przeszkadzac. Zaczyna sie kalkulowanie- wlasciwie po co placic,
tydzien temu ni nie do konca smakowalo ( albo porcja byla za mala, albo
z cebulka a ja bym wolal np. skwareczki albo... ) - wole zrezygnowac i
przynosic sobie prowiant z domu. Nic, ze w koncowym rozrachunku wyda
wiecej- spory odsetek zainteresowanych kalkuluje wlasnie w ten sposób.
Warto to uwzglednic. Szczegolnie, ze zaczynajac jakakolwiek prywate w
swoim miejscu pracy- mozesz w latwy sposób zepsuc sobie przez przypadek
stosunki ze wspolpracownikami.

> Wiesz, może dlatego u mnie wyglądało to inaczej, że to nie Warszawa,
> konkurencji żadnej (poza fastfoodami z dowozem) a wychodzenie po jedzenie
> też raczej nie wchodzi w grę (to zadupie po prostu - wyjście trwałoby zbyt
> długo)

A sklepow w okolicy nie ma?
Wydaje mi sie, ze to nie tyle od okolicy zalezy ( choc masz racje- oan
tez ma niebagatelny wplyw ) ile od mentalnosci ludzi. To co w pierwszym
momencie wydaje sie idealnym rozwiazaniem ( domowe obiadki, mniam )- za
jakis czas nudzi, zaczynamy szukac lepszych naszym zdaniem rozwiazan.
pzdr
agi

213. Data: 2004-12-30 14:10:59

Temat: [OT] Wypasione przetwory (było: Re: Alimenty)
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> A może choć w detalu, na zamówienie? Serio pytam...
> H. zaśliniona na jakiegoś ciekawego przetwora w ładnym słoiczku

Będę negocjować. Mam nadzieję zobaczyć się z nią w pierwszej połowie stycznia
i już w tym celu zbieram na wymianę słoiki ze wszystkich imprez
okołoświątecznych (bo zawsze jej brakuje) i może uskutecznię jakiś sępiony
barter, to będę o Tobie pamiętać, ale nie wiem, jak stoi z zapasami, w końcu
przednówek idzie, a goście przy każdej okazji wyżerają jak szaleni. :->>

Na pewno będę negocjować wykonanie jakiejś partii na jesieni, z dostarczeniem
materiałów, bo inaczej się kiedyś sama zaślinię jak szczenię buldoga na samo
wspomnienie (np. moreli z wanilią, konfitury z zielonych pomidorów na słodko
albo chutneyu z bakłażana) - na jesieni odbywały się imprezki, kiedy na stół
wyjeżdżał wiejski chlebek, dobre masełko i trochę słoików, a potem wszyscy
zajmowali się głównie ekstatycznym ciamkaniem.

JoP

214. Data: 2004-12-30 14:11:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

215. Data: 2004-12-30 14:15:09

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie sadze. Sprawdzone w praktyce- wszystko wyglada slicznie w teorii a
> potem sa zgrzyty.

Wiesz, pewno jak w każdym interesie.
Ale dlatego m.in. w moim założeniu było 50% konsumentów. Choć zapewne po
dłuższym czasie pojawiłyby się inne nieprzewidywane okoliczności (np. szef
zażądałby działki ;) )

> A sklepow w okolicy nie ma?

Właśnie najśmieszniejsze jest to, że jedynym sklepem w okolicy jesteśmy my !
(ale u nas nie ma jedzenia ;) )

> [...]
> momencie wydaje sie idealnym rozwiazaniem ( domowe obiadki, mniam )- za
> jakis czas nudzi, zaczynamy szukac lepszych naszym zdaniem rozwiazan.

Trudno w tym miejscu dyskutować, bo chyba nie były robione żadne badania jak
ludzie zachowają się na dłuższą metę w takich warunkach.

pozdr

Monika

216. Data: 2004-12-30 14:23:48

Temat: Re: [OT] Wypasione przetwory (było: Re: Alimenty)
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers napisał:

> [...]
> wyjeżdżał wiejski chlebek, dobre masełko i trochę słoików, a potem wszyscy
> zajmowali się głównie ekstatycznym ciamkaniem.

I musiałaś oczywiście dwa razy wciamkać, żeby się
inni też zaślinili? :(

Eulalka

217. Data: 2004-12-30 14:27:52

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] będę o Tobie pamiętać, ale nie wiem, jak stoi
> z zapasami, w końcu przednówek idzie, a goście przy
> każdej okazji wyżerają jak szaleni. :->>

Ja mogę poczekać do jesieni, nie ma sprawy, kupię sobie wiaderko pod biurko,
a przez ten czas będę zbierać słoiki i fundusze.

> [...]inaczej się kiedyś sama zaślinię jak szczenię buldoga
> na samo wspomnienie (np. moreli z wanilią, konfitury
> z zielonych pomidorów na słodko albo chutneyu z bakłażana)[...]

Kobieto, przestań, na litość $deity!!! Ja tu nawet jednej cholernej
mandarynki na zapchanie pyska nie mam...

Pozdrawiam
H. (morela, mlask, śliń, z wanilią, śliń, mlask...)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

218. Data: 2004-12-30 14:31:12

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:

> Trudno w tym miejscu dyskutować, bo chyba nie były robione żadne badania jak
> ludzie zachowają się na dłuższą metę w takich warunkach.

Wypowiadam sie na podstawie obserwacji wlasnych, nie konkretnych badan.
To co proponujesz- IMHO jest po prostu zbyt zawezonym wyborem aby mialo
szanse sprawdzic sie w srodowisku ludzi o róznych przyzwyczajeniach,
smakach, zachciankach, upodobaniach. Za to moim zdaniem jest swietna
pozywka do ewentualnych spiec i sytuacji konfliktowych ( prywata w
firmie ).
Ale- poniewaz psycholog ze mnie zaden-koniec dyskusji :)
Nie wróze szczegolnych sukcesów Twojej dzialalnosci ale kto wie? Moge
sie mylic. Nie podoba mi sie równiez to swobodne podejscie do kwestii
legalnosci biznesu ale to równiez Twoja sprawa. Powodzenia zycze.
pzdr
agi

219. Data: 2004-12-30 15:01:23

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

Fundusz Alimentacyjny?

--
Ty i ja, Ty i ja, Ty i jaaAAaa... Mmmydełko FaaAAaaa...

220. Data: 2004-12-30 15:03:43

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Podzielicie się?!!!