Alimenty

11. Data: 2014-10-02 18:14:57

Temat: Re: Alimenty
Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2014 o 18:08, glob pisze:
> W krajach świeckich jest najwyższy poziom życia ludzi. W krajach religijnych
najniższy poziom życia ludzi, z biedą i ciągłą agresją religijną. Zachód- Islam,
Zachód-Katolicyzm.
> To etap rozwoju, tam gdzie prymityw, to nie myśli nad szkodliwością dogmatów i
nawzajem gniją w biedzie, zacofaniu i się biorą za łby. W cywilizacji znika religia,
bo powoduje szkody bliższym i dalszym ludziom, a każdy człowiek rozsądny, chce dobra,
tolerancji, pokoju dla swojego stada i bliskich.

Odwracasz kolejność. Bogate kraje mogą sobie pozwolić na świeckość.
Bogactwo i postęp nie wynika ze świeckości ale odwrotnie.

12. Data: 2014-10-02 19:09:08

Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-02 o 17:46, ruski szpieg pisze:

> He, he:) Na pięć lat, nie częściej?

nie. przynajmniej ja nie wychwyciłam
a język mam jaszczurczy.

> Ja nie chcę cię nawracać, wręcz przeciwnie. Jesteś jednym z wielu
> kamieni, o które być może KK się potknie w związku z czym zacznie się
> zastanawiać nad zmianą drogi:)

mylisz mnie z globem, ale kij ci w oko. ;]
kk nie potknie sie o globa a o własne grabie.

> Katolicy, zwłaszcza z tych mniej inteligentnych, odczuwają zwątpienie w
> istnienie Pana Boga w związku z lękiem przed śmiercią.
> - A co jeśli Boga nie ma!?
> - Przecież nie może być, że umrę i będzie tylko nicość!?

lek przez nicością po śmierci frapował od babiloni- nihil novi...

> Podobnej postawy życzę (ale nie narzucam):)

słusznie! ogniem i mieczem dziś nie przejdzie ;]

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

13. Data: 2014-10-02 19:26:29

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2014 o 19:09, PeKaeS pisze:

> mylisz mnie z globem, ale kij ci w oko. ;]
Fakt, pomyliłem się. Nie ten guzik:)
Zobaczymy się za 1000000 lat lub później:) Wszystkiego dobrego.

14. Data: 2014-10-02 21:00:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ruski
Nie , tam gdzie znika religia następuje rozwój, bo religia w swojej pysze już ma
wszystkie problemy rozwiązane, a człowiek nich nie dotyka, nie ingeruje w dzieło
Smrodzi. To że nie siedzisz w lepiance, to tylko dlatego że europa kopneła w dupę tą
religie, bo tylko smród, brud i patologia. Pozostaje pod każdym względem w czasach
barbarzyństwa, jak myślisz dlaczego katol to ciemnota i nazwa pospolitego katolstwa
to ciemnogród?

15. Data: 2014-10-02 21:14:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pekaes
No dla peakasa to wiadomo walka kleru z nauką, kopernikiem, darwinem, medycyną,
transplantacją, szczepieniami itd... To oczywiście objaw oświecenia religii i
powiniście unikać medycyny , kler od zawsze ją zwalczał bo człowiek ma nie ingerować,
a że bez medycyny ludzie w średniowieczu dożywali 40 lat, to dlaczego chodzicie do
lekarza, bozia was uzdrowi.

16. Data: 2014-10-02 21:50:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak jest ze wszystkim, kler walczył z odkryciami non stop, z pociągu i samochodu też
musicie zrezygnować, bo na kilkanaście lat, kler zabronił tworzyć silnik, bo jak
puszczono pierwszy silnik parowy, to ksiądz zawału dostał ....bo tylko diabeł może
bez koni wóz ciągnąć, a polacy pierwszymi samochodami, jak przeniesiono produkcje
gdzie kły kleru nie były tak dolegliwe , jeździli po wsiach bo diabeł powóz prowadzi
i moce nieczyste u chłopków powodowały panikę. Jak stworzono Kolej to papież potępił
bo to dzieło szatana, a że Włosi byli państwem kościelnym wtenczas to nie budowano
szyn i zbankrutowali, bo kolej towary przewozi szybko. I tak jest ze wszystkim
ciekawość prowadzi do piekła i nauka na stos....

17. Data: 2014-10-02 22:05:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Majtki też jebane katole zdejmować, bo papież potępił, bo to ubiór prostytutek,
upadłych dam był. A że pizdy damą marzły i kutasy paną, to potajemnie zakładali,
tylko do kościoła zdejmowali..aby poboszcza nie gniewać. A co to było z bikini,
komisja papieska ogłosiła bikini czystym piekielnym wymysłem upadłego szatana,
katolczki na plaży wchodziły w ubraniu od stóp do głów itd..

18. Data: 2014-10-04 13:02:07

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2014-10-04 13:10:36

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruski szpieg" <r...@m...ru> napisał w wiadomości

> Nie da się udowodnić istnienia Boga ale też nie da się zaprzeczyć.

Pod pojęciem boga kryją się rodzice, którzy nieświadomi potrzeb dziecka
zakazali dziecku poznania samych siebie. Zakazując dziecku poznania samych
siebie w akcie seksualnym zrobili z siebie w umysle dziecka nieosiągalnego
boga. Naszym bogiem są rodzice i to do nich dziecko się modli aby uwolnili
oni dziecko z jarzma seksualnego zniewolenia. Bo zakazanie doswiadczenia z
rodzicem-bogiem to uzależnienie od tego, który wiedzę posiadł czyli
uzależnienie dziecka od rodzica. Rodzic wiedze posiadł ale nie chce jej
udostępnic dziecku.

Władek Tarnawski, LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

20. Data: 2014-10-04 13:22:31

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Katolicy to prymitywy, stadka barbarzyńskie wierzyły w krwawych bogów, bo
>posłuszeństwo despocie dawało złudzenie bezpieczeństwa, a biblijny bóg
>równo kosi niewinnych by pokazać dziczy że macie go czcić. Cywilizowani
>ludzie są humanistami, troszczą się o siebie i do szczęścia nie jest im
>potrzebna zdziczała religia krucjat, inkwizycji, palenia na stosie , wiara,
>jakiej jeszcze zdziczała wiocha się kłania. (glob)

To jest cena, którą ludzkość musiała zapłacić,i nadl płaci, za przejście od
stanu nieświadomości do całkowitego uświadomienia, ze stanu totalnej
niewiedzy do pełnego poznania naszych dziecięcych potrzeb. Ci, którzy nie
zezwolą swoim dzieciom na zapoznanie się wiedza o swoim zyciu seksualnym
skazuja dzieci na ponizenie i cierpienie. Inkwizycja, stosy i krucjaty
wojenne to nic innego jak pokłosie nieswiadomego poszukiwania wyzwolenia
dziecka z rąk nieświadomego rodzica.

Władek Tarnawski, LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

Na czym polega uzależnianie.
Co słychać na grupie?
No i stalo sie
Przepadła
Re: Emocje a mutacje genetyczne, choroby, starzenie się i umieranie.