Alkohol a Dieta?

1. Data: 2005-04-11 06:53:05

Temat: Alkohol a Dieta?
Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki wplyw na diete ma spozycie alkoholu?
Nie chodzi mi o weglowodany zawarte np. w piwie, tylko mam na mysli alkohol
ktory zawiera np. wino wytrawne, gdzie wyst. sladowe il. weglowodanow?

2. Data: 2005-04-11 07:46:54

Temat: Re: Alkohol a Dieta?
Od: "neox" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jaki wplyw na diete ma spozycie alkoholu?
> Nie chodzi mi o weglowodany zawarte np. w piwie, tylko mam na mysli
alkohol
> ktory zawiera np. wino wytrawne, gdzie wyst. sladowe il. weglowodanow?

Zdecyduj się o co ci chodzi, o wpływ Węglowodanów na dietę czy o wpływ
spozywania alkoholu ?
Alkohol jest taki sam w piwie, winie czy spirytusie tylko w różnych
ilościach i z różną zawartością W.

--
Serdecznie pozdrawiam
Neox

3. Data: 2005-04-12 06:17:57

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wino wytrawne, gdzie wyst. sladowe il. weglowodanow?

Przeciez jasno sie wyrazilem ze chodzi o alkohol, bo jesli w winie wystepuja
niewielkie ilosci wiec traktuje ze ich nie ma, poniewaz nie wplyna na
przekroczenie dziennego limitu.

4. Data: 2005-04-12 12:23:23

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
alkohol
> ktory zawiera np. wino wytrawne, gdzie wyst. sladowe il. weglowodanow?

Zatrzymuje wodę w organizmie, zwiększa apetyt, stanowi konkurencję do
spalania, tj. najpierw alkohol, potem co innego, dajmy na to tłuszcz. To w
wielkim uproszczeniu :)
Zauważyłam po sobie, że wino nie sprzyja chudnięciu :)
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2005-04-15 14:47:15

Od: "monika" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki wplyw na diete ma spozycie alkoholu?
> Nie chodzi mi o weglowodany zawarte np. w piwie, tylko mam na mysli alkohol
> ktory zawiera np. wino wytrawne, gdzie wyst. sladowe il. weglowodanow?

ile kalorii ma wino slodkie oraz ciemne piwo??

6. Data: 2005-04-15 14:47:17

Od: "monika" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktory zawiera np. wino wytrawne, gdzie wyst. sladowe il. weglowodanow?

ile kalorii ma wino slodkie oraz ciemne piwo??

Co sądzicie o sauna sollution?
jaka dieta przy candida?
Jan Paweł II
Re: Zdrowe odżywianie