Alkohol do tiramisu

1. Data: 2001-09-02 16:28:57

Temat: Alkohol do tiramisu
Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czegos mi brakowalo w zrobionym ostatnio tiramisu. I doszlam do tego,
czego... Procentow. :)

Dodac jakis likier kawowy, czy cos... Macie jakies swoje patenty?

1. Data: 2001-09-02 22:14:31

Temat: Re: Alkohol do tiramisu
Od: "MOLNAR" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodac jakis likier kawowy, czy cos... Macie jakies swoje patenty?

likier migdałowy Amaretto powinien być

... aż mi zapachniało ;)

1. Data: 2001-09-02 23:01:40

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Mężyńska" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Czegos mi brakowalo w zrobionym ostatnio tiramisu. I doszlam do tego,
> czego... Procentow. :)
> Dodac jakis likier kawowy, czy cos... Macie jakies swoje patenty?

Przy okazji tiramisu pojawiało się kilka różnych propozycji alkoholi:
wino marsala (wie ktoś, gdzie kupić w W-wie?)
amaretto
chyba ktoś proponował Cointreau
Przemek pisał, że po polsku może być i ze spirytusem (nawet kiedyś
tak robiłem, zaprawiając go olejkiem migdałowym i było w porządku).

Acha, przepisy są u Mariusza na: http://www.kuchnia.3miasto.pl/1189.htm
i dalej.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2001-09-03 07:29:02

Temat: Odp: Alkohol do tiramisu
Od: "Monika Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNAR <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mub59$m10$...@n...tpi.pl...

> likier migdałowy Amaretto powinien być
>
> ... aż mi zapachniało ;)

A jak nie masz Amaretto, to kilka kropel aromatu migdałowego i wódeczka,
albo spirytusik :)
Tiramisu musi być procentowe :)) I migdałowe :))
pozdrawiam,

--
Monika Sawicka
UIN 46479443

"przychodzą
inne i takie same
z każdą jest inaczej i tak samo
z każdą nie ma miłości inaczej
z każdą nie ma miłości tak samo"
Samuel Beckett

1. Data: 2001-09-03 10:17:27

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> [...]
> Przemek pisał, że po polsku może być i ze spirytusem (nawet kiedyś
> tak robiłem, zaprawiając go olejkiem migdałowym i było w porządku).
.

a ja sprobowalam ze szkocka i tez bylo pyszne:))

Kaczucha

1. Data: 2001-09-03 19:52:31

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przy okazji tiramisu pojawiało się kilka różnych propozycji alkoholi:
> wino marsala (wie ktoś, gdzie kupić w W-wie?)

Obawiam sie, ze nie kupisz w sklepie, sprobuj w jakiejs dobrej wloskiej
knajpie, moze sprzedadza Ci ze swoich zapasow. Mnie sie tak kiedys udalo.
Wprawdzie kazali sobie zaplacic 50 zl to jest sporo powyzej ceny we Wloszech
ale liczylo sie to ze ja dostalam- dla mnie tiramisu moze byc tylko z
marsala!

Kasia L.

1. Data: 2001-09-05 07:21:34

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale liczylo sie to ze ja dostalam- dla mnie tiramisu moze byc tylko z

Ehe tam tylko z marsala! Z likierem kawowym tez wychodzi dobrze. 50 zl za
butelke przeslodzonego wina! Toz to skrzynka piwa z kaucja. Radze dac sobie na
wstrzymanie i przy okazji kupic wino w kraju gdzie sa normalne ceny trunkow albo
poprosic znajomych o przywiezienie. Normalnie Marsala kosztuje niewiele. No
chyba, ze ma sie fantazje i majatek jak Kasia L.

Irek Z., biedny jak mysz koscielna

1. Data: 2001-09-05 08:02:21

Od: "Małgorzata Lukman" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dobre jest tiramisu z Amaretto, oczywiście też do nabycia we Włosze
ch, ale jest super. ML
Użytkownik Kasia L. <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dys
kusyjnych napisał:9n384o$mqn$...@i...cyf-kr.edu.pl...

> [...]
zech
> ale liczylo sie to ze ja dostalam- dla mnie tiramisu moze byc tylko z

super przepis
Kompoty wszelkie.
przesolone skrzydełka.... czy można je uratować?
Kakao
Wczoraj na kolacje