Alkohol i przykry problem

1. Data: 2004-12-21 15:02:39

Temat: Alkohol i przykry problem
Od: "bronek" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

od jakiegos czasu zmagam sie z przykrym problemem dotyczacym gazow...
przypadlosc ta objawia sie u mnie drugi dzien po tym jak wypije alkohol
(glownie wino i piwo). wystarczaja dwa piwa wieczorem i nastepnego dnia rano
jest nieciekawie :-/ stad moje pytanie i prosba o pomoc, jak sobie z tym
radzic ? czy sa jakies specyfiki ktore pomagaja, a moze jakas specjalna
dieta (co jesc przed albo po wypicu) ? ograniczenie picia (a wlasciwie
zaprzestanie) wchodzi w gre, ale niedlugo sylwester :-(((

pozdrawiam

bronek

2. Data: 2004-12-22 12:47:24

Temat: Re: Alkohol i przykry problem
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cq9e6d$cjt$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: bronek <b...@p...pl>
Było:
> [...]
> przed albo po wypicu) ? ograniczenie picia (a wlasciwie
> zaprzestanie) wchodzi w gre, ale niedlugo sylwester :-(((

Tuż przed sylwestrem "Espumisan" wg informacji na ulotce (będzie lżej i
łatwiej ;-) )
A po sylwestrze do gastrologa coby sprawdził co nie działa podczas trawienia
i czemu ...
Są różne specyfiki i diety ale trzeba wybrać, które zastosować !
Wydatnie pomaga w tym badanie płynów ustrojowych, naciskanie różnych miejsc
na ciele, kilka lat uczenia się tak ogólnie a później specjalizacja ... :D

http://evil.pl/pip/index.html

Krwiak po paznokciem od stluczenia :-(
czy w czasie ciąży można obcinać włosy??
zatoki przynosowe
bolący paluch/stopa oraz dziwne co robić??
Studium: telefony komorkowe uszkadzaja DNA !!!