[Allegro] Ratunku! Niech ktoś obyty mi pomoże...

1. Data: 2004-11-07 10:36:47

Temat: [Allegro] Ratunku! Niech ktoś obyty mi pomoże...
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powoli zbliża się ta chwila, żezdecyduję się kupić coś pachnącego właśnie na
Allegro. Konkretnie ma to być Tresor albo Azzaro Azzura.
Znalazłam kogoś, kto oferuje mniej niż 100 ml (o to mi chodzi), ale nie
wiem, czy ten ktoś nie sprzedaje podrób. Bardzo proszę, pomóżcie:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34307058 - na tym najbardziej mi
zależy.

Dodam jeszcze trzy linki, gdzie jest o pojemnościach 100 ml, ale cena jest
ciekawa:

Krusz.
z Henną Treament Wax na głowie + ciepłą, zimową, wielką czapą z jakiejś
imitacji zwierza. Dobrze, że przez sieć mnie nie widać :)
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-07 12:06:13

Temat: Re: [Allegro] Ratunku! Niech ktoś obyty mi pomoże...
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

czy ten ktoś nie sprzedaje podrób.

Kruszyzna, Ty to jeszcze przemyśl, bo to jest PERFUM ;-)

--
pozdrawiam, misiczka

"Kobieta, która publicznie się rozbiera,
przypomina mi reżysera filmu kryminalnego,
który na wstępie zdradza rozwiązanie."Alfred Hitchcock
http://misiczka.com

1. Data: 2004-11-07 13:00:26

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kruszyzna, Ty to jeszcze przemyśl, bo to jest PERFUM ;-)
Tych PERFUMóW jest na pęczki. Przywykłam :)

Krusz.

--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-07 16:32:11

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-07 11:36, Tako rzecze Kruszyzna :
> Powoli zbliża się ta chwila, żezdecyduję się kupić coś pachnącego właśnie na
> Allegro. Konkretnie ma to być Tresor albo Azzaro Azzura.
> Znalazłam kogoś, kto oferuje mniej niż 100 ml (o to mi chodzi)

Jeszcze Mateusz124 ma 50 ml w fajnej cenie
i jeszcze jarekmiki ma tester tez przystepnie

obaj byli wielokrotnie polecani na grupie, ja od jarka kupilam clinique
simply i jestem bardzo zadowolona

pozdrawiam
Nea fanka zapachow clinique

1. Data: 2004-11-07 16:40:30

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <x...@a...com> napisał w wiadomości

> obaj byli wielokrotnie polecani na grupie, ja od jarka kupilam clinique
> simply i jestem bardzo zadowolona

pokazywalam i tego itamtego:), bo do Krusz. na gg zaggadałam. Po tym topicu,
ktory odebralam niczym"pali sie pali sie , ratunku, ma ktos gasnice",
wolalam od razu bezposrednio poruszyc kwestie PerfuMOW (a czasami perfum;)}
pzd

1. Data: 2004-11-07 17:02:59

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-07 17:40, Tako rzecze Margarett:)) :

> [...]
> ktory odebralam niczym"pali sie pali sie , ratunku, ma ktos gasnice",
> wolalam od razu bezposrednio poruszyc kwestie PerfuMOW (a czasami perfum;)}

No i dobrze ze poruszasz :) bardzo sie przydaja takie rady ja wlasnie
dzieki temu ze polecalas jarka to u niego kupilam no i jestem happy
znaczy sie simply ;) ale co sie nakombinowalam zeby korek do tego
testera dorobic to normalnie jak McGyver :D

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2004-11-08 09:33:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nea, sącząc kawkę, wyklepał:

> No i dobrze ze poruszasz :)

A ja jeszcze dodam, że nie dość, że porusza, to jeszcze ma mnóstwo ciekawych
rzeczy do powiedzenia i zna się naprawdę świetnie :) Pomogła mi bardzo,
bardzo, bardzo, zdecydowałam się na jarkamiki i dzisiaj po wizycie u
dentysty (ajajajajajaj) mam zamiar zrobić rundkę do Sephory (albo Douglasa)
i powąchać jeszcze raz Tresora i Azzaro Azzurę(a?). I zdecydować się
ostatecznie. A potem siąść do komputera (jeśli mi się uda, hehe, bo mam
konkurencję) i pierwszy raz w życiu kupić perfumy na Allegro. A wszystko to
dzięki Margarett:)). Ludzie, dziewczyna wie co mówi, jestem zachwycona :)

Krusz.
sącząc kawkę
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-08 13:12:45

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krusz.
> sącząc kawkę

Krusz, ja sie nie rumienie, ja płonę...
nigdy wiecej tak nie pisz:P.

1. Data: 2004-11-08 16:31:10

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margarett:)), sącząc kawkę, wyklepał:

> Krusz, ja sie nie rumienie, ja płonę...
> nigdy wiecej tak nie pisz:P.

Hehe, bo Cię posłucham :))

Krusz.

--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-08 20:59:31

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, bo Cię posłucham :))

Pisz, pisz, bo wszystko przenajświętsza prawda:-)

hiver

Avon - cienie
makijaz w Lublinie
problem z miejscowo przetluszczajaca sie skora
Rozszerzone naczynka
wlosy