Allergia na pyłki

1. Data: 2005-06-22 10:46:16

Temat: Allergia na pyłki
Od: "kaniak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najwyraźniej jestem uczulowy na jakieś pyłki. Co roku na wiosnę bierze mnie
kichanie, szczególnie jak jestem poza domem na świeżym powietrzu.
Postanowiłem się zbadać, ale usłyszałem, że już za późno, bo takie badania
powinno się rozpocząć na początku wiosny. Czy to prawda?

2. Data: 2005-06-22 10:51:23

Temat: Re: Allergia na pyłki
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaniak napisał(a):
> [...]
> Postanowiłem się zbadać, ale usłyszałem, że już za późno, bo takie badania
> powinno się rozpocząć na początku wiosny. Czy to prawda?

jeśli o testy ci chodzi to prawda , robi sie je wczesną wiosną badź
jesienią , teraz tylko możesz łagodzic objawy lekami przeciwalegicznymi
(tabletki , krople do nosa i oczu ), kontrolować kalendarz pyleń i
obserwać u siebie kiedy cię bardziej meczy a kiedy mniej

pozdr Magda

3. Data: 2005-06-23 06:45:30

Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaniak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Postanowiłem się zbadać, ale usłyszałem, że już za późno, bo takie badania
> powinno się rozpocząć na początku wiosny. Czy to prawda?

za późno na testy skórne, możesz jednak zrobić test przy użyciu
biorezonansu, czy jak tam go zwą
ja przeszedłem kurację w tym roku, która była połączona z odpowednią dietą i
czuję się o niebo lepiej.
prawie nie mam objawów alegicznych, przez ostatnie lata wręcz dusiłem sie w
okresie pylenia traw, szczególnie babki.

polecam
Michał

4. Data: 2005-06-23 11:45:21

Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d9dm9u$4c3$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "kaniak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>>

> za późno na testy skórne, możesz jednak zrobić test przy użyciu
> biorezonansu, czy jak tam go zwą

Podpowiem :
CZARNA MAGIA , CIEMNOGRÓD , ŻEROWANIE NA LUDZKIEJ NAIWNOŚCI
Zbyszek

5. Data: 2005-06-23 13:45:28

Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:d9dm9u$4c3$1@news.onet.pl...

> Podpowiem :
> CZARNA MAGIA , CIEMNOGRÓD , ŻEROWANIE NA LUDZKIEJ NAIWNOŚCI

wiem wiem, czytałem dużo na ten temat na forum grupy i nie tylko
nie jestem lekarzem i nie znam się na tym, ale wiem jedno
po czterech latach nasilającej się alergii oraz przyjmowaniu leków typu
alertec, zyrtec, itp które wogóle nie pomagały, ta terapia doprowadziła do
znaczącej poprawy, wrecz wyleczenia.
cieszę się obecnie dobrym samopoczuciem i nie cierpie, normalnie śpię, itd

nie chcę tu głosić żadnych rewolucyjnych haseł, nie jestem w żaden sposób
powiązany z zadnym gabinetem stos ta metodę, ani inną firmą.
osobiście nie wiem czy to zasługa tego urządzenia (biorezonans) czy też
samej diety, ale kuracja pomogła.

swoją drogą czytałem ostatnio artykuł, chyba we Wprost, o wynikach ostatnich
badań naukowych potwierdzających ważne znaczenie jelita grubego w
funkcjonowaniu układu immunologicznego.
sam nie jestem w stanie potwierdzić tych doniesień, byc może ktoś z
grupowiczów wypowie się na ten temat...
wiem tylko iż moja kuracja, w tym m.in. dieta miała za zadanie przywrócić
prawidłowe działanie jelita oraz zmniejszyć ilość grzybów typu candida
albicans (mam nadzieję ze nic nie pomyliłem), których przerost powoduje
alergię.

pozdrawiam
Michał Zdziarski

p.s. ciekawy jestem dlaczego piszesz, że to ciemnogród. sporo było o tym na
grupie, ale nikt nie był w stanie przedstawić dowodów że ten sposób leczenia
to oszustwo. sam podchodzę do tego z dużym dystansem i opieram się tylko na
faktach.

Praca z dyzartrii - badania
zapalenie przydatkow po angielsku
Czy golenie nóg powoduje żylaki ?
Czy na chorobę Alzheimera łatwiej zapadają osoby mniej wykształcone?
proszę o interpretację wyników