Alpicort E - na łysiuenie czy na łupież

1. Data: 2005-01-06 20:37:17

Temat: Alpicort E - na łysiuenie czy na łupież
Od: Gonzo <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Byłem u dermatologa z powodu łupieżu, przypisał mi Alpicort E.
Jednak po wykupieniu w ulotce przeczytałem że jest to substancja
na łysienie - nic tam nie ma na temat łupieżu.

Porszę o pomoc - czy Alpicort E pomoże (i czy należy go stosować)
w wypadku łupieżu? Dodam że włosy mi nie wypadają.

Gonzo

2. Data: 2005-01-06 21:18:04

Temat: Re: Alpicort E - na łysiuenie czy na łupież
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gonzo" <R...@b...cy> napisał w wiadomości
> [...]
|
| Porszę o pomoc - czy Alpicort E pomoże (i czy należy go stosować)
| w wypadku łupieżu? Dodam że włosy mi nie wypadają.

Mnie dermatolog kazał NAJPIERW wyleczyć łupież, a potem zastosować
Alpicort...ale nie był to wybitny specjalista (szczerze mówiąc, zraził mnie
do pomysłu odwiedzania lekarzy - czy naprawdę dermatolog może cokolwiek
zdiagnozować w ogóle nie oglądając skóry pacjenta?)

S.

Ciąża 5 miesięcy po cesarce - pilnie proszę o komentarz
Norma Derm VICHY - zastepnik
Re: Do krotkowidzow - czy Wam tez ciagle pogarsza sie wzrok
PROŚBA O DERMATOLOGA
gardło i krtań-ratunku!