Altana, kominek/grill ogrodowy, wedzarnia...

1. Data: 2004-06-27 19:47:16

Temat: Altana, kominek/grill ogrodowy, wedzarnia...
Od: "Pawel Nowak" <p...@w...fema.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie -interesuje mnie postawienie czegos takiego na mojej
dzialce -najlepiej jakby laczylo to wszystkie wymienione funkcje. Prosze
wiec Was o rade i pomoc... szczegolnie mnie uciesza zdjecia i opisy
budowy/konstrukcji :)

dziekuje za pomoc

Pawel

2. Data: 2004-06-28 07:09:18

Temat: Re: Altana, kominek/grill ogrodowy, wedzarnia...
Od: "bobee" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze
> wiec Was o rade i pomoc... szczegolnie mnie uciesza zdjecia i opisy
> budowy/konstrukcji :)

1. chec przesukania archiwum grupy
2. http://www.uruk-hai.it.pl/~bobee/ogrod/grill/index.p
hp
3. powodzenia

pozdr.

3. Data: 2004-06-28 09:41:05

Od: "Pawel Nowak" <p...@w...fema.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki stokrotne za ten link... ale to jest jedno z tylko 2 miejsc z w sieci
jakie znalazlem, a ktore zawieraly cos na ten temat ... drugi link to:

http://ogrod.to.jest.to/ogrody/kom_kominek.htm
pytanie czy nie ma cos wiecej :(
a archiwum grupy owszem przegladalem :D

Pawel

4. Data: 2004-06-28 10:01:21

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Nowak" <p...@w...fema.krakow.pl>
> pytanie czy nie ma cos wiecej :(
> a archiwum grupy owszem przegladalem :D

www.penzionnicol.sk/ real.pearcomp?0?5?o
www.wczasy.ta.pl/.../ geovita/dane/anglik.htm

Wpisz w google: grill, barbecue i kliknij na zdjecia.
--
Pozdrawiam, Jerzy

5. Data: 2004-06-28 10:39:20

Od: "bobee" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Nowak" <p...@w...fema.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:cbopqk$u4f$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
sieci
> jakie znalazlem, a ktore zawieraly cos na ten temat ... drugi link to:

jak kolega JezrzyN napisal google i szuakc w zdjeciach, wprawdzie jest tego
troche ale zeby wybrac cos dla siebie to ciezko .... najlepij wymyslec sobie
cos swojego. Nalezy tylko przestrzegac ogolnych zasad budowy
grill/kominka/wedzarni .... reszta zalezy od Ciebie. Ja robei tylko grill i
nie przejmuje sie zbytnio dymem i mam maly okap a podejrzewam ze czesc dymu
nei nadazy sie wydostwac kominem i sie bedzie cofal, ale co to za grill bez
dymu :)

ps. zrob wszystko sam o ile masz czas i checi, satysfakcja gwarantowana i w
kieszeni zosatnie 75% kasy tej co bys zaplacil innym. Nie daj sobie wmowic
ze np siatka na grill jest droga bo stal nierdzewna jest droga .... kg
nierdzewki kosztuje 20 zl, mi na kratke poszlo ok 2 kg stali, 40 zl, do tego
spawanie, no ale to sobie pospawam, a czlowiek ktory takie rzeczy robi
nazwijmy to zawodowo krzyknal 400 zl !!!!!!!!!, za murowanei samego grilla
powiedzieli mi 100 zl dniowka i bedzie murowal 2-3 dni .......... nei wiem
jak to sie stalo mi wymurowanie bloku grill zajello kilka godzin .....,
murowanie scian to wedlug specjal;istwo to tydzien najmniej ......... w
rzeczywistosci weekend + pol dnia. Niestety nie da sie oszczedzic na drewnie
(taneij jak w tartaku sie nie zaplaci), na impregnatach etc.

pozdr.

6. Data: 2004-06-28 11:10:47

Od: "Pawel Nowak" <p...@w...fema.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rade - drzewo mam wlasne, a zlecenia wykonania nawet nie bralem
pod uwage. Mialem nadzieje ze podzieli sie jednak ktos fotkami swoich
kominkow, grilli... a szukanie po kwaterach agro to jak polowanie na igle w
stogu siana... tymbardziej ze tam raczej chwala sie walorami obiektu a nie
pokazuja innym jak to zrobili aby dobrze bylo.

> [...]
drewnie
> (taneij jak w tartaku sie nie zaplaci), na impregnatach etc.

frakcja południowa
agawa
Jak się szczepi cytrusy
bukszpan - sadzonki