frakcja południowa

1. Data: 2004-06-27 19:19:03

Temat: frakcja południowa
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy będą gdzieś udostępnione dla szerszej publiczności zdjęcia z
wycieczki do Ogrodu na Rozstajach ... ???

Serdecznie Miłka

2. Data: 2004-06-27 19:29:21

Temat: Re: frakcja południowa
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
| Czy będą gdzieś udostępnione dla szerszej publiczności zdjęcia z
| wycieczki do Ogrodu na Rozstajach ... ???

Na razie mamy zdjęcia skopiowane przez Krzysia na CD, ale panowie powieszą
zdjęcia w sieci, jak się otrząsną z nadmiaru wrażeń:-)

Może tradycyjnie napisz "kto nie był, ten niech żałuje" ? ;-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-06-27 19:37:18

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Może tradycyjnie napisz "kto nie był, ten niech żałuje" ? ;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Wiesz Basiu, teraz to ja żałuję że sama nie wzięłam sobie jakiegoś
aparaciku, miałabym ściągawkę na miejscu.
Teraz czeka mnie kilka dni chodzenia po moim trawniku i wymyślanie jakie by
tu wyciąć w nim dziury aby dorobić więcej klombów ;-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-06-27 20:28:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Może tradycyjnie napisz "kto nie był, ten niech żałuje" ? ;-)

Basiu miej litość.

Pozdrawiam
Marta
nadal anginowo:-(