Amber Gold

1. Data: 2012-08-29 20:07:16

Temat: Amber Gold
Od: "flying.robak" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może w końcu ktoś oświeci mnie - jaki ustrój panuje w Polsce? W jakim kraju kamienuje
się ludzi bez jawnego procesu? W jakich reżimach zamyka się na wieki ludzi w
koloniach karnych, w dożywotnich obozach pracy - za niewinność? Gdzie mnoży się
wyroki i grzywny za urojone przewinienia nie wtajemniczając w nie skazanego? Gdzie
niszczy się całe rodziny nie dając chlebodawcy możliwości do obrony?

http://030267.salon24.pl/443495,amber-gold

2. Data: 2012-08-30 10:08:00

Temat: Re: Amber Gold
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-29 22:07, flying.robak pisze:
> Może w końcu ktoś oświeci mnie - jaki ustrój panuje w Polsce?

Rzec by można, że post-socializm etatystyczny.
Albo liberalizm administracyjnie sterowany.
Albo może oligarchizm kolonialny.

> W jakim kraju kamienuje się ludzi bez jawnego procesu?

M.innymi w Pakistanie, Arabii Saudyjskiej i Indiach.

> W jakich reżimach zamyka się na wieki ludzi w koloniach karnych,
> w dożywotnich obozach pracy - za niewinność?

Aktualnie m.innymi w Korei Północnej, Chinach i Rosji.

> Gdzie mnoży się wyroki i grzywny za urojone przewinienia nie
> wtajemniczając w nie skazanego?

J.w. , ale w Polsce również.

> Gdzie niszczy się całe rodziny nie dając chlebodawcy możliwości
> do obrony?

O. O właśnie, to nasza działka w Polsce - takiego Kluskę np., albo
ludzi wycyckanych na ustawianych przetargach.

Tylko nie bardzo wiem co ma do tego tytuł tego posta, bo
niejaki Marcin P, koleś sterujących Gdańskiem platformersów
raczej nie rozdaje nikomu chleba.

Proszę. Nie ma za co.

P.S. PB,NMSP

ŁK

Londyn 2012 - polska rozpacz
Mentor Technologies Mark-W-Decker Loves Young Virgin Twat
WSZYSTKIESWIETA ZLIKWIDOWAC w polsce
Re: [Ogł.] Aborcja-polska.org: bezpieczna aborcja farmakologiczna
dla leni