Amorfa

1. Data: 2005-07-13 18:33:20

Temat: Amorfa
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś uprawia Amorpha canescens i dysponowałby nasionami?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-07-13 20:38:31

Temat: Re: Amorfa
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może ktoś uprawia Amorpha canescens i dysponowałby nasionami?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Basiu, ale Ty nie jesteś początkujący ogrodnik ??!!

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-07-13 20:56:29

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Basiu, ale Ty nie jesteś początkujący ogrodnik ??!!

Podobno nie, ale nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-07-14 15:10:19

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno nie, ale nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi?
>
> Pozdrawiam, Basia.

A bo aby wiedzieć czego szukasz spojrzałam w naszą grupową Bazę i
zobaczyłam coś co zwą Amorpha ale tamta jest fruticosa i o niej napisano że
jest w sam raz dla początkujących ogrodników ;-)))

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-07-14 15:21:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A bo aby wiedzieć czego szukasz spojrzałam w naszą grupową Bazę i
> zobaczyłam coś co zwą Amorpha ale tamta jest fruticosa i o niej napisano że
> jest w sam raz dla początkujących ogrodników ;-)))

A, w tym rzecz:) Nie, amorpha canescens wg tego, co przeczytałam, ma szarawe
liście i jest rośliną preriową - czyli nadawałaby się do mego coraz suchszego
ogrodu po prostu. No i jest mniejsza, czyli też pasowałaby :)

Pozdrawiam, Basia.

Zeszen
Re: facelia -- walka z chwastami
datura