Anafranil u kobiety karmiacej...

1. Data: 2003-01-13 13:45:39

Temat: Anafranil u kobiety karmiacej...
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy kobieta karmiaca moze brac jedna tabletke anafranilu dziennie? Wiem, ze na
ulotce jest napisane, ze nie, ale to jest napisane na kazdym leku. Moze ktos
zna jakies wiarygodne dane?

Jesli na priv piszcie na j...@h...pl

Pozdrowienia

1. Data: 2003-01-13 14:22:44

Temat: Re: Anafranil u kobiety karmiacej...
Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <> wylosował takie:

polecam pl.sci.medycyna

albo pl.matki.karmiace. ;-)

--
masia i tosia w jednym spały domku
masia w szlafroszku a tosia w podomku

1. Data: 2003-01-13 14:57:08

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> w news:35fb.000001ed.3e22c302@newsgate.onet.pl
napisał(a):

> Czy kobieta karmiaca moze brac jedna tabletke
> anafranilu dziennie? Wiem, ze na ulotce jest napisane,
> ze nie,

Pewnie, ze mozna. Oni na tych ulotkach lubia pisac bzdury bo uwazaja, ze
to dowcipne. Tak naprawde to nie znaja sie wcale na temacie. Dobrze, ze
pytasz na grupie dyskusyjnej poniewaz tutaj sa specjalisci, ktorzy
przeprowadzili dokladne testy.

A tak powaznie - skoro pisze nie to nie.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-01-13 22:59:37

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie, ze mozna. Oni na tych ulotkach lubia pisac bzdury bo uwazaja, ze
> to dowcipne. Tak naprawde to nie znaja sie wcale na temacie.

Daruj sobie zlosliwosci. Firmy farmaceutyczne wszedzie pisza to samo, bo to nic
nie kosztuje, a w razie czego ma sie podkladke, ze jednak sie ostrzegalo. Mi
chodzi o miarodajne testy. Nie potrafisz na nie odpowiedziec? To sie nie
odzywaj.

Dobrze, ze
> pytasz na grupie dyskusyjnej poniewaz tutaj sa specjalisci, ktorzy
> przeprowadzili dokladne testy.

Czasami wystarczy cos przeczytac, bez koniecznosci przeprowadzania testow
samodzielnie. Zdziwiony?

> A tak powaznie - skoro pisze nie to nie.

j.w.

1. Data: 2003-01-14 00:10:13

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <3...@n...onet.pl>,
szanowny kol. j...@p...onet.pl pisze, ze:

> Daruj sobie zlosliwosci. Firmy farmaceutyczne wszedzie pisza to samo, bo to nic
> nie kosztuje, a w razie czego ma sie podkladke, ze jednak sie ostrzegalo. Mi
<...>

Nie jest prawda, ze na wszystkich tego typu lekach jest napisane to
samo.

"Preparat przenika do mleka matki. Zamiar stosowania leku podczas
karmienia piersiš należy omówić z lekarzem."

tak jest napisane? to zrob tak, porozmawiaj z lekarzem.

--
Marsel

1. Data: 2003-01-14 13:42:01

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> w news:35fb.000003c4.3e2344d8@newsgate.onet.pl
napisał(a):

> Mi chodzi o miarodajne testy.

I uwazasz, ze do nich maja dostep ludzi z grup dyskusyjnych, a nie firmy
farmaceutyczne?

> Czasami wystarczy cos przeczytac, bez koniecznosci
> przeprowadzania testow samodzielnie. Zdziwiony?

Do teraz nie moge szczeki podniesc po tym jak mi opadla.

pozdrawiam
Greg

Ktorz dobry psychoterapeuta w Poznaniu?
o cierpieniu