Anekdota

1. Data: 2006-08-27 13:37:53

Temat: Anekdota
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syn, nazwijmy go od gry w karty - Remi - mówi do ojca, już nie wiem, co
mam myśleć o swojej żonie, wróciliśmy z imprezy - ona nawalona i ja też -
napadła mnie ochota, więc ją przeleciałem, nawet spodni nie zdjąłem, Później
wstałem i zupełnie odruchowo rzuciłem na poduszkę 100zł.
- Synu, mówi ojciec, nic się nie stalo, mnie się to też parę razy
zdarzyło z twoją matką, w końcu ty też święty nie jesteś...
- No tak tato, ale nie to mnie bulwersuje, ona zupełnie odruchowo wydała
mi 50 zł...

2. Data: 2006-08-27 13:42:12

Temat: Re: Anekdota
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, wypiłem parę piw, mialo być anegdota...

twarde miecho
zlew kwarcowy a granitowy
Domeda
Jeszcze o filtrowaniu wody