Anemia po operacji

1. Data: 2002-08-20 09:19:15

Temat: Anemia po operacji
Od: "Jazon Nozaj" <j...@p...prv.argonauci> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Moj tato przeszedl operacje wyciecia woreczka zolciowego.
Od operacji (ok 1.5 mies.) utrzymuje sie u niego anemia. Ilosc czerwonych
cialek krwi 3170000, hemoglobina 8.8. Dostaje doustnie zelazo i kwas
foliowy, dodatkowo srodki wzmacniajace Buerlecitin, Energovital Tonik.
Wczoraj otrzymal zelazo domiesniowo. Lekarz zastanawia sie nad
przetoczeniem krwi.

Sytuacja jest o tyle trudna, ze tato mial wczesniej udar mozgu, jest w
trakcie rehabilitacji (operacja przerwala rehabilitacje), a teraz nie mozna
jej kontynuowac bo sie bardzo szybko meczy.

Co na to poradzic ?
Pawel

2. Data: 2002-08-20 11:49:14

Temat: Re: Anemia po operacji
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jazon Nozaj" <j...@p...prv.argonauci> napisał w wiadomości
> [...]
mozna
> jej kontynuowac bo sie bardzo szybko meczy.

Liczba erytrocytoe i stezenie hemoglobiny to troche za malo zeby rozpoznac
typ anemii i ustalic sposob leczenia.

Chris

3. Data: 2002-08-20 12:38:52

Od: "Jazon Nozaj" <j...@p...prv.argonauci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KM" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| mozna

| Liczba erytrocytoe i stezenie hemoglobiny to troche za malo zeby rozpoznac

Wiem. Szukam tutaj raczej informacji kogos kto mial do czynienia
z podobnym przypadkiem czy taka sytuacja jest niepokojaca, bardzo
niepokojaca (lekarz stwierdzil ze jest niepokojaca, poniewaz tato
je, nawet dosc duzo, a poziom tej anemii jest dalej taki sam). Wiec
czy to od jedzenia zalezy, czy czekac spokojnie ?

4. Data: 2002-08-20 12:45:58

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je, nawet dosc duzo, a poziom tej anemii jest dalej taki sam). Wiec
> czy to od jedzenia zalezy, czy czekac spokojnie ?

Oczywiscie, ze sytuacja jest niepokojaca i nalezy zaufac lekarzom, ze wiedza
co robia.
A o diagnostyce rodzaju anemii wspomnialem nie bez powodu. Np.w anemii z
niedoboru witaminy B12 (np. przy uposledzeniu jej wchlaniania) zelazo mozesz
pchac calymi kilogramami i nie bedzie poprawy, trzeba zastosowac vit B12 i
to w inj.
W innych rodzajach anemii leczenie jest jeszcze inne. To jest dosc wazne !

Chris

PASOZYTY
szczecin - czy jest uczelnia medyczna???
EKG miesiaca
medicover-usługi stomatologiczne
mocznik